2007年9月18日 星期二

搬竇

 

"享受"咗兩年多既高尚上班生活, 一下子竟然話俾我知公司將要搬去荔枝角返工... 嘩! 真係攞你命三千!!!

荔技角 --- 依個地方係我個腦裡面, 只有好多工廠, 好多男人, 好雜, 好多車, 空氣好差, 夜晚好靜.... 相信依個地方依家都應該無大既改變.  講真, 絕對唔係歧視, 不過真係好唔鍾意! 我依家完全一D開心都無去迎接依個新 office!

唉, 依個已經係改變唔到既事實... 我都係好好係享受埋依兩個幾月既清新空氣同花草樹木, 再見啦 --- 數碼港.

 

                                                                                     

4 則留言:

  1. 嘩,灰到爆。天堂變地獄。

    回覆刪除
  2. 唉...真係愁到震....

    回覆刪除
  3. 好悲呀...你幾時搬呀? 不過,我都同你差不多,家下響柴灣返工.唔知幾時先有機會做返城市島人...

    回覆刪除
  4. 唉....我地十二月十六號搬啦!! 唔知個日係咪好日呢? haaa.....

    回覆刪除