2010年2月9日 星期二

小店 @ 九龍城

 


近排愛上去九龍城搵食, 因為鍾意佢夠多選擇, 而且四周環境人少少, 又唔會太雜...


亨利要返夜, 所以今次同左個好友去試下 --- <小店>.


其實之前同亨利去九龍城食野, 已經發現依間野啦... 


舖面大大, 但個名就叫 "小店", 都頗為特別呀!


 


      


      


  *   可能係平日, 餐廳比較入既位都無乜客! 我地好似包左後邊既場咁, 正!


 


今次同好友二人叫左兩個晚餐 share:


1/ 我地兩人都要左南瓜湯 (好 creamy, 好滑, 好香南瓜味, 正!)


2/ 豬肋骨 (唔記得個詳細既名...  加少少排骨醬食, 好好味!)


3/ 羊架 (早知叫八成熟, 因為我地叫既七成都好生下... 不過都算好味! 再多幾塊會仲好!)


 


     


      


      


  *  份量真係細左D... 薯菜又唔係好多...  不過成碟野真係幾好味!


 


      


   *  點豬肋骨既排骨醬...


 


     


  *  只有三塊小型羊架, 盛惠一百五分幾 (未包湯同餐飲), 好似貴左少少囉...


 


埋單三百幾, 以份量計, 又唔算超好味 算係貴左DD啦...  Anyways, 多謝晒好友請我食飯!


不過, 相信我會再同亨利黎食!  因為我想同亨利試下佢地既鵝肝呀!!! (賣飛佛)


 


 


 


沒有留言:

張貼留言