2010年8月24日 星期二

沙巴估你唔到之旅 – Day 5 (再見沙巴)



話咁又到第 5 日啦...

住依間 Novotel, 酒店最衰就係無 free shuttle bus...  想坐就只有去隔離既 1 Borneo 商場鬥快排隊攞~!  但可惜我同亨利晨早 8 點去排, 諗住攞定 11 點果班車既飛出市區, 但等到 9 點幾個 counter 都未有 staff, 真係@#$%^&! 

最後唯有跑番去酒店食早餐先, 食完再去攞已經俾人攞晒, 唉... 

好心佢咁大個商場就安排架大車又或者半個鐘一班啦!  離市區咁遠, 又少 free shuttle bus, 唔怪之得無人去行啦...  睇黎都好快執笠!!!!!

早知係咁, 寧願今朝訓耐D啦...  最後都係要用 RM25 坐的士出番 Centre Point!
      


  *  第5日個天又係天陰陰...  (食早餐時由窗望出去)





      


  *  市中心出名既商場 - Centre Point!  有D似中環環球商場既店舖咁...



      


   *  四周既民居環境



       




       


   *  沙巴都有日本城...



      


  *  Asia City 附近既環境



       


  *  臨上機前又去左富源食 kaya 多士



     




      


  *  今次飲拉茶, 果然好滑好好飲...



      


  *  好好味既 Kaya 多士



      


  *  勁細既沙巴機場...  入閘後好多人都係去左依間 shop 買雪條



      


  *  我同亨利都買左兩盒榴槤味雪條... (佢話可以保仔7個鐘, 但返到屋企都溶溶地)



      


  *   "多謝" Air Asia 既平機票間接地令我認識左沙巴...  後會有期喔!



      








5 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年8月30日 凌晨3:58

    旅行的日子永遠過得特別快咁既。貶下眼又 5 日囉。下次 plan 去邊呀?
    [版主回覆08/31/2010 10:17:00]hahaa... 係啦... 快樂不知時日過...
    下次??? 未知呀~~~ 睇下亨利請唔請到假先啦...

    回覆刪除
  2. 二表嫂, 原來你和表哥去左沙巴玩呀... 仲住間咁正既resort... 羨慕呀! 我都打算去沙巴呀~ 仲plan緊.
    係呢... 我想問, 你買果d雪條係咪可以hand carry上機架? 還是要寄艙?
    [版主回覆08/31/2010 13:59:00]hahaa... 小恩子, 係呀~ 我地 join 左 local tour 既酒店 package, 都幾方便架, 你都可以考慮 <完美假期>!
    至於雪條, 我地係可以 hand carry 上機架! 不過你最好再 double check, 因為可能間間航空公司唔同 rule 架!
    Enjoy!~

    回覆刪除
  3. 你好嗎?我今個月尾都去沙巴,請問如何聯絡 <完美假期>?
    [版主回覆09/02/2010 20:30:00]Hihi... 你可以搵 Kevin
    kevin@perfectholidaysborneo.com
    ENJOY!!!

    回覆刪除
  4. kevin@perfectholidaysborneo.com  是當地公司還是香港公司, 如何付款?
    [版主回覆09/04/2010 13:11:00]當地的公司... 有香港戶口... 大部份是華僑, 可以中文溝通的!
    我都係在香港過戶deposit給他們先, 到步再給尾數~

    回覆刪除
  5. 請問Novotel 個早餐多種類選擇嗎?
    [版主回覆03/25/2011 13:28:00]都算多架~ :)
     

    回覆刪除