2024年1月11日 星期四

主動降噪。舒適貼耳 ❤️ 全新Sudio E3藍牙耳機

 

新一年要從新開始~

就連貼身耳機也要換新的!

我揀左超靚又易襯的米白色Sudio E3藍牙耳機!

















機身輕巧細細~

放入小廢包都絕對冇問題!

呢款最新型號不單配以更高層次的音質~

最正係有混合式主動降噪功能,

聽歌或講電話都非常清晰!








































其次我最concern的就是佩戴的舒適度~

呢個Sudio E3設計好貼耳,

而且戴得好舒服!

唔會戴戴下鬆咗跌落嚟!!!

我試過用別的牌子藍牙耳機,

明明戴好坐在地鐵聽歌~

也會無意間從耳洞鬆了下來然後飛在地上

真的嚇呆了! (要連忙拾起消毒呢) 


























不得不提這個Sudio E3叉滿電後,

仲可以連續用大半日添!

如果大家都諗緊新年禮物送俾自己或親朋好友,

我推介這個Sudio E3耳機!
















官網http://sudio.com

而家到官網購買只要輸入(AmyE3)專屬代碼~

仲可享有15%off折扣架!


希望大家喜歡這個分享! 歡迎留言給我!❤️



沒有留言:

張貼留言