2009年11月15日 星期日

Hello Kitty 冷暖雪櫃

 


換到啦!!!  終於碌夠大新張新卡去加多$99換部 Hello Kitty 冷暖雪櫃啦!!!


細細部, 好靚, 好鍾意...


不過感覺真係有D兒嬉, 膠膠地咁; 開得耐唔知會唔會熱溶部雪櫃架呢? Hahaa…


 


       


       

  * 真係好鬼 cutie 呀!


       

  * 好靚喔~!


       

  * 機旁既插電位置...


       

  * 機後既散熱位...


       


    *  你睇, 其實內裡真係好細架... hahaa... 睇黎我都係用黎裝飾物用好過囉!


 


 


13 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2009年11月16日 清晨7:31

    個雪櫃好靚好 CUTE 呀
    [版主回覆11/18/2009 10:27:00]hahaa...好似玩具!

    回覆刪除
  2. 裝飾物呢個idea都吾錯噃~
    [版主回覆11/18/2009 10:28:00]heee... 係呀!!! 裝晒所有裝物盒入去, 齊齊整整幾好呀!

    回覆刪除
  3. 表面看像一個旅行篋,都幾別緻!
    [版主回覆11/18/2009 10:29:00]又幾似喎!! hahaa....

    回覆刪除
  4. 個雪櫃好靚,但有點似玩具呀  益力多唔好飲咁多呀~! 入面有三粒方糖架! 不過我又真係幾鍾意飲,幾日飲一支都無問題掛,hoho~!! 
    [版主回覆11/18/2009 10:30:00]我都覺得好似玩具呀!
    咪係, 又細飲到大既多多, 家下先講話一支等於三粒糖, 都幾恐怖!!!

    回覆刪除
  5. 好得意! 有d似夾萬! 哈.......
    [版主回覆11/18/2009 10:32:00]wahaaa... 夾萬仔, 都幾似喎!!!

    回覆刪除
  6. 無所有啦,個外型都好靚呀!
    [版主回覆11/18/2009 10:33:00]我都係貪得意, 換個黎玩下當留念喔!! hehee...

    回覆刪除
  7. 冬天你可以用黎暖媽媽奶喎~
    [版主回覆11/23/2009 16:13:00]hahaa... 唔會啦... 其實個發熱板好細咋, 所以依個"玩具", 我都決定用黎裝飾物用! 

    回覆刪除
  8. 好可愛呢!!!
    [版主回覆11/23/2009 16:13:00](Empty)

    回覆刪除
  9. 日一卜の日記 :             係咪拖住隻大火牛架 ? 夠唔夠凍架 ? 暖都得 ? 幾犀利喎 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆11/23/2009 16:15:00]無火牛架... 係直接插插蘇果隻...
    我見個冷熱板咁細, 所以我都費是試... 家下已經用左黎裝飾物啦... hahaa...  

    回覆刪除
  10. 得意喎!!哈..
    [版主回覆11/23/2009 16:15:00](Empty)

    回覆刪除
  11. 唔好放鮮奶入去唔夠凍會變架!
    [版主回覆11/23/2009 16:20:00]係呀! 我就係見個發熱(冷)板咁細, 費是試添啦... 家下用左黎裝飾物 lu! haaaa....  

    回覆刪除
  12. 我好多年前都換咗可口可樂牌既雪櫃仔, 熱就未試過, 凍都ok喎, 用左3,4年都仲幾凍, o岩o岩好可以放到6罐汽水入去.
    [版主回覆11/23/2009 16:22:00]我知邊隻呀!!!!
    不過我依隻Kitty細好多, 放唔到6罐呀!!! 我依家用黎當飾物櫃用! hehe...

    回覆刪除
  13. 我以前都有一部 , 不過而家壞左喇 ~
    [版主回覆11/30/2009 10:11:00]我諗依D "玩具" 都係好易壞架~~~!
    不過你果部壞左就用黎裝其他野用啦... haha....

    回覆刪除