2007年8月10日 星期五

咳人

 

唔知做乜, 依幾排成日撞到D我最憎既野 --- 咳人.

相信每個讀過書既人都知道, 因為衛生同禮貌既原因, 當你要咳或者打噴嚏既時間, 必需要用手蓋口或者; 但好可惜, 我發覺好多香港人(包括世裝友同OL)都唔識衛生同禮貌; 咁係咪代表佢地無品同無學識呢??? 總之一句講晒, 好失望!

或者我真係好黑仔, 甚至可能前世欠咗佢地, 所以我成日被D咳人纏身… 好似返工坐小巴, 去街坐巴士, 去餐廳食飯, D咳人梗有一個係咗近!!! 聽到佢地D咳聲真係好討厭同要即刻閉氣, 如果唔係就被傳染!!

其實都唔關我執唔執著同有無潔癖既問題, 而係好多人都係越黎越自私同污髒!!!!!

前排去時代UA睇戲, , 真係黑仔到爆!! 諗住阻離係個女人而唔係個佬就可以安心睇戲; 點知佢就係到咳, 仲要有啖果隻, 佢果隻手仲好似斷咗咁, 唔識蓋口; 咳到唔停, 仲係咁係到食花生同飲支裝可樂, 真係唔死都無用!!!  你話呀, 因為睇場戲, 而俾人傳染疾病, 就唔抵啦!!!

大陸就話D人公民教育水平底啫, 點知香港都有依D, 真係影衰晒!!!!

P.S. 香港人, 有時間就煲番D湯水止下咳, 潤下喉啦……


        推介一:  滋潤清熱兼降火蘋果雪梨湯

        推介二:  治喉乾聲沙西洋菜煲羅漢果

        推介三:  清熱止咳非洲海底椰

        推介四:  滋養潤肺無花果煲瘦肉

               

1 則留言:

  1. 喂喂amy 你唔應該用咳人, 改用 賤人 la 係呀, 我都發覺d人咳同打呵欠都阿大個死人口... 就算成身名牌錦又點呀.... 我上次起地鉄, 有個死8婆對住我打呵欠添呀, 我都唔客氣, 用手當住佢面前蓋nose, 吹咩, d人敢都做得出, 我洗咩比面佢呀, 明比佢知佢個口勁臭na.. 一d修養都無. 又係果句,無家教. 除左e樣, 有d死8婆, 好鐘意背著一個大袋, 阿阿jar jar錦, 用黎撞人ga....  有好多人撞到你重要sorry都無句, 但係另一方面就用佢地果d "ink- ga- la-ish"教仔囉, 真係飽死荷蘭豆.... 真係"收皮"同讀多幾年書先la, 基本公民教育, 德育連自己都要人教, 錦點教得好佢d仔女呢. 人越大, 脾氣越燥, 因為真係好唔底得d人咁黑人憎...

    回覆刪除