2007年8月21日 星期二

“砵砵”


真係好多謝發明相機果個人, 因為相片可以將我地既回憶永遠留住……

近排收拾舊相, 睇返自己細個, 真係好好笑; 更開心既係當中有一個砵砵陪住我地!!

砵砵係我改既花名; 佢出世一個月就由我媽咪take care, 砵砵媽咪Auntie Ronnie真係好大膽, 經人地介紹, 又唔識我地, 就將一個月既仔仔俾我地湊!! 哈哈, 其實係好好彩, 因為我媽咪係一個出名既 湊仔婆”, Oops, sorry, 應該係湊仔專家至真!! 加上砵砵真係好得意, 細個時又乖又成日笑喎, 我地簡直錫到佢燶呀!!

時間過得好快, 佢真係大個仔(仲係越黎越肥), 依家14歲啦……當我知道佢地一家人今年十二月會係澳洲返黎香港兩個月, 真係好開心呀!!!! 因為我地好掛住佢地呀!!!!

回憶可愛砵砵的成長:

        

        

       

       

        

        

        

        

          
  

      

 


2 則留言:

  1. 番看舊照片確是很開心的事,我遲些upload一些我和你honey的舊照片給你看啦

    回覆刪除
  2. 嘩, 好呀!!!

    回覆刪除