2009年1月22日 星期四

北海道 Honeymoon - Day 1



終於去完渡蜜月啦... 今次既北海道加台灣之旅, 真係開心到震!!!

尋日忙左一整天, 洗左幾機衫...  今日亦都係我同亨利結左婚一個月紀念日, 但我地都要返工... 依家先有時間整理D相...

雖然今次北海道之旅跟左旅行團, 但簡直超出預期的好同舒服...

一月十日星期六一早機, 心情超興奮的坐CX直飛札幌...

由於北海道既冬天日短夜長, 所以到我地落左機, 等埋過關上埋旅遊巴都開始天黑啦...

不過, 坐左一陣車都到左酒店; 食過buffet晚餐後, 我同亨利都急不及待要出去行下, 感受一下在雪中漫步既感覺...


       




      


       * 就快落機到札幌啦!!! 個雪景真係好靚...

      


       


      


      


      


      


       * 酒店外影的... 落緊雪呀!!!

      


       * 亨利超怕凍... 好彩佢著夠衫黎旅行...





3 則留言:

  1. 正呀! 好多雪呀.......
    [版主回覆01/23/2009 23:14:00]係呀!!! 勁開心呀.....

    回覆刪除
  2. 你地個陣去旅行跟邊間旅行社呀? 永安/東瀛好唔好呀?~ 我打算去睇團啦! heehee
    [版主回覆11/11/2009 16:40:00]我地係跟康泰, 真係超正~! 自由度又多, 安排又好, 又講解清楚, 真係好難忘...
    必住 kiroro 滑雪酒店 http://www.kiroro.co.jp/english/top.html
     

    回覆刪除
  3. 但係我同牛仔都唔識滑雪,我地打算攀山雪上電單車,希望牛仔唔會反車,上次同佢去韓國玩越野車,佢開車無耐就反車,嚇c我呀!! 好彩都只係皮外傷咋!

    回覆刪除