2009年1月4日 星期日

婚後第一個旅行 - 食食食 (I)

 


一個星期前先決定去澳門珠海玩幾日, 最重要係可以順道同亨利老公既親戚飲下茶, 見下面, 多謝佢地遠道而黎既祝賀; 因為佢地下個星期日就會飛番去墨爾砵啦...


今次去澳門都無乜 planning, 我地都係行到邊, 食到邊...  原來咁樣都幾好架!


 


      

 


      


      * 多謝雲表姐送給我的澳洲手信... 有我最愛既 Jurlique hand cream 呀!!!


     


     


      * 我同亨利老公住珠海既inn... 又平又乾淨, only 人仔$192一晚, 真係好正!


     


      * 我地間房超大呀!!!


     


     


      * 第一站: 去食牛雜... 不過好一般...


     


     


      * 第二站去左大利來! 我地叫左一杯奶茶同一個豬扒多士 share 食...


     


     


     


      * 夜晚去左食水蟹粥...


     


 


3 則留言:

  1. 嘩!好開心呀!今期澳門有咩特別小食呀!我都有3年無去啦!有d身痕tim
    [版主回覆01/05/2009 17:26:00]hehee... 都有試新野呀(不過唔係小食)... 下兩篇blog會寫呢!
    其實如果有一兩天假, 去下澳門行下食下野, 都幾好架!

    回覆刪除
  2. 真係好,可以係咁食!
    [版主回覆01/06/2009 11:20:00]你都得架...
    唔駛怕肥, 因為到Big Day時自然會瘦架啦...

    回覆刪除
  3. 你咪引我啦! 我本身已經肥,再食仲肥,哩個世界無奇蹟架!

    回覆刪除