2010年7月27日 星期二

<鴻福堂>自家速遞健康午餐



自從嫁左人搬離娘家之後, 我終於明白到煮一餐飯同煲一煲靚湯原來真係一D都唔容易...

依日真係好多謝 <鴻福堂> 免費為我送上三個新鮮健康午餐...   咁正, 梗係要請同事一齊分享啦!

估唔到鴻福堂的自家速遞係有咁多選擇, 包括: 自家小食 / 自家菜 / 自家蒸飯 / 自家湯 / 鮮製飲品 / 自家糖水.

而我 & 同事每人就揀左試食自家午餐 + 自家湯+ 自家糖水, 聽到都已經覺得好吸引啦...



       


   用環保膠盒裝飯, 個盒之後又可以用番, so good!



       


       




我地是日餐單揀左:

: 南瓜馬蹄肉餅蒸燕麥飯 + 粉葛赤小豆鯪魚湯  + 桑寄生紅棗蓮子蛋茶

同事 J: 豉椒排骨蒸飯 + 花膠響螺煲竹絲雞湯 + 桑寄生紅棗蓮子蛋茶

同事 N: 豉椒排骨蒸飯 + 花膠海底椰川貝百合煲西施骨湯 + 海帶綠豆沙



<鴻福堂> 好窩心, 速遞姐姐送黎既午餐同湯都仲係熱架原來速遞既大袋內放左幾樽大既熱水樽, 用黎keep 熱野食架

& 同事們都急不及待準時開餐少飲湯水既我地都第一時間先飲自家湯!



前菜: 自家湯



     


我揀既 <粉葛赤小豆鯪魚湯> 味道都幾濃, 粉葛赤小豆可以清熱化濕, 夏天飲真係岩晒!





     


同事 J 揀既 <花膠響螺煲竹絲雞湯> 好清但又有好香既響螺雞湯味, 多食花膠可以美顏如果依個湯有埋湯料就正啦!





     


至於 <花膠海底椰川貝百合煲西施骨湯>, 同事 N 唔洗一陣就飲晒, 仲話好潤喉添...





主菜: 自家午餐

兩位同事不約而同揀左 <豉椒排骨蒸飯>, 而我就想試 <南瓜馬蹄肉餅蒸燕麥飯>!

同事們鍾意豉椒排骨既咬口, 唔似得酒樓多數整得好; 佢地仲笑話如果有埋鳳爪 perfect !  而米飯既硬度都好適中, 對整個午飯都好滿意~!


     



     


<南瓜馬蹄肉餅蒸燕麥飯>, 個名好似好健康既午飯其實我覺得依個配搭都幾特別! 不過如果南瓜肉再多少少, 相信依個蒸飯會更香同更吸引!






甜品: 自家糖水

& 同事將糖水雪入雪櫃, 等到下晝三點三先再黎 tea tea!  



    
 

   *  多謝好同事陪我出鏡, 一齊影番張靚相留念先, hehehe...



   


  *  一齊 share 食真係會開心D架!



     




     


*   我超愛依個 <桑寄生紅棗蓮子蛋茶> 因為佢係女人既補品”, 多飲可以靚上加靚估唔到真係有埋一隻大雞蛋, 仲有好多蓮子, 龍眼肉同埋無核既紅, 又唔太甜, 岩晒我地!





     


*   勁足料既 <海帶綠豆沙> 雪凍左食好好味!  又有粒粒口感既綠豆加海帶, 好味!



真係估唔到依家除左返娘家可以食到靚飯靚湯靚糖水外, 原來仲可以搵 <鴻福堂> !!! 想健康真係話咁易呢!



    <<  特別鳴謝 theZtyle.com X 鴻福堂 >>
 

 


3 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年7月28日 凌晨3:01

    我鍾意佢既湯,飯睇起來好少咁噃。妳最近冇煮飯飯咩?
    [版主回覆07/30/2010 16:15:00]我都成日買佢既湯券架!
    飯其實岩岩好, 唔太少又唔太多架!
    哈哈... 今次係鴻福堂抽中我試食, 唔洗錢架!
    我依排差唔多晚晚都有煮飯喔~!

    回覆刪除
  2. 真係唔錯喎, 一個餐幾錢呀? 對於一日三餐都自己煮既我...有時真係想買下外賣....畢竟自己識煮既都好有限
    [版主回覆07/30/2010 16:17:00]一餐如果只係飯同湯, 就HK$33起... 要糖水就再加HK$8, 都唔算貴架! 去茶餐廳都要啦...
    我估你果樹唔興外賣? 就算有都好貴??

    回覆刪除
  3. 咁當然唔貴啦, 有靚湯有糖水都係40幾蚊, 況且又唔會日日食, 抵呀!!
    我果邊...係呀, 打電話叫外賣既, 只會有pizza呀, 壽司類, 而且都係要過百hkd先會free送貸, 我就未叫過, 因為如果外食, 通常都係出開街會食埋回家, 係屋企既, 通常都會自己煮。因為成日覺得....咁鬼貴, 即場唔食, 叫外賣, 質素一定會差少少, 咁就會好sin左.... 不過有機會都想試下叫既, 當一個體驗咁 :p
    [版主回覆08/01/2010 09:31:00]無錯... 40幾蚊三樣野仲要送埋, 間唔中食都好呀!
    原來如此!!! 可能地方太大,所以要order過百蚊先送都係正常既... 你都講得岩,外賣此終係差少少,不過如果有機會,試下pizza呀???!!! (好過叫壽司,因為壽司一定要新鮮食先係最好既!) 唔知日本既pizza係味日式咖哩果D???

    回覆刪除