2010年7月5日 星期一

Philips - SatinPerfect HP6572 "超正"脫毛器

 


各位


本內容含有"驚嚇"相片


膽少者請勿觀看


敬請留意


 


 


最近網上見到 Philips 出左一部新既女士脫毛機, 剃脫兩刀頭, 還有按摩裝置等...


上網了解下, 知道 Philips 已經連續十六年成為女士電動脫毛/剃毛器銷量冠軍, 相信應該好好用; 好奇之下, 咁大個女第一次去買部脫毛機黎試下啦...


其實都係怪自己細個貪玩, 買左支剃毛刀黎剃無腳毛既腳, 以為剃左會靚 D...   點知剃剃下就由無毛變成有, 刺激左毛囊, 生埋勁粗既腳毛仔, 真係激死!


 


Philips 出左兩隻新脫毛器: HP6576 & HP6572 型號, 最大既分別都係 HP6576有叉電座同埋連一個有 LED 燈既拔毛鉗 (HK$958); 而我買既就係平D HP6572 (HK$758), 直接插火牛用, 我覺得仲好, 唔洗成日叉住電...


 


      


      


  *  Philips 好細心, 隨機送埋一套扮靚美甲套裝添, so good!


 


      


 


 


脫毛器主要有剃毛及脫毛 (連根拔果隻) 功能...   而用這功能時, 可配上三個不同的外殼, 可配合不同部位選擇保護蓋: 有普通保護蓋 /雙按摩滑輪頭膠殼 / 單按摩頭膠殼.


 


      


      


   * 依個殼就係 <雙按摩滑輪頭膠殼> 啦...  脫毛同時可以按摩下, 感覺會無咁痛!


 


      


   *  一按機身, 整個殼都可以除下清洗, 乾淨衛生...


 


 


脫毛器更有正常快速既兩個速度選擇, 使用時更會著住藍燈, 真係照顧周到同埋超方便!


 


      


 


雖然我咁大個女第一次用, 初初用時仲覺得有少少痛; 但真係估唔到連根拔毛既功能又快又乾淨; 用完之後搽番 D cream, 對腳真係滑到不得了, 真係好開心呀!


 


       


     *   你睇, 真係唔講得笑...  以前貪玩既我搞到今日條腿有咁多毛仔呀!  唔脫又點可以著短裙仔呢???!!! 


 


        


   *  超勁呀! 只要係條腿度向上拉一下咋, 你睇D毛仔真係可以連根拔起晒呀!!!


 


         


    *  唔洗一陣, 條腿一條毛毛都無晒啦! 正!!! (雖然有少少痛, 仲起左D紅印; 但搽左 cream 好快就無事啦) 


 


今日我終於可以將我收埋左好耐既美腿”, 帶出黎曬下太陽啦!!!


 


 


 


沒有留言:

張貼留言