2011年5月9日 星期一

第一次玩妝

       


究竟女人什麼時候會是最靚呢?


18? 青春呀嘛~  (不過我已經過左18歲好耐啦...)


我以前聽過女人四十一支花” ! 莫非我要等到四十歲才會是最靚?


不過, 我相信你一定會同意, 就是披上嫁衣的女人, 永遠都係最靚的...


 


兩年前, 我穿上最靚的婚紗, 步入教堂...


好開心, 我當日可以靚足一天, 做了一天的主角!       


        


 


前幾天, 我很興奮得到 Kiko 的邀請, 作為她練妝的 model~


地點在尖沙咀的 Makeup Secret 學校~



       


       


       


       


 



看我放工後的樣子是多麼的攰, 超大眼袋加上呆呆的目光, 不知道當時有沒有嚇怕了Kiko ? Hahaa…


        


 


很喜歡 Kiko 的親切細心, 手勢溫柔不馬虎; 遇上我很多化妝上的疑問, 她都很樂意為我一一作答!


更喜歡 Kiko 全是用上很好的化妝品牌, 例如 Nars, Bobbi Brown ~  讓我可以一次試過夠, hohoho~



        


 


       


 



近年興上日系化妝, 就算是新娘妝, 也是清秀簡單的~


仍記得兩年前結婚當日, 我很少束起所有頭髮的 look, 很開心這次有機會試一下~


常常害怕自己太瘦, 有時會顯得頸太長, 不好看...


Kiko 為我弄一弄, 原來我是 carry , 也挺好看喔! 你也同意嗎? 哈哈...



       


 



多謝 Kiko 給我重拾了當日結婚時的興奮, 又可以給我靚一次~ :P


       


 


靚住走, 真係唔捨得落妝喔!!!


       


 


姊妹們, 如果你有興趣找Kiko試妝/姊妹妝/新娘妝等, 可以與她聯絡喔! kikolimakeup@gmail.com


 


 


沒有留言:

張貼留言