2011年9月22日 星期四

❤帶著甜甜的 "朱古力" 妝去品嚐令人回味的朱古力❤ ~hehe~

 


每當想起朱古力, 我都會好開心~


點解? 因為由小到大, 很多開心的時刻, 總會有朱古力架! 


 


記得有一年的情人節我第一次收到一盒心型朱古力,


那是我只是小學六年班...


 


除左因為是第一次情人節收到心儀男同學送給我的禮物之外,


我好記得那一盒心型朱古力真的好好味架!


簡直有甜在心頭的感覺~


自此之後我就愛上朱古力啦! 


 


除了情人節,聖誕節, 畢業, 生日等,


我都會收到不少朱古力作禮物,


所以朱古力真的帶給我不少開心回憶!


 


有時有生活或工作壓力時,


食不同的朱古力,


再加一杯凍朱古力,


簡直是人生一大樂事喔!


 


好開心上星期六被邀請出席了一個好特別的活動 Chocolate Tasting Class!


 


當我一知道可以出席, 簡直令我興奮了好幾日!


Chocolate TASTING?


, 即係可以任食朱古力?


好似品嚐紅酒班咁任飲嗎??


 


讓我化一個簡單又 sweet sweet的 "朱古力" 色眼妝去 enjoy chocolate 先~


   


 


第一次用 Kose Esprique 的 eye shadow,


顏色閃閃很好配~


最初還以為橙色會好難 carry,


點知掃上眼後,


感覺自然而且很好襯~


估不到啡色加橙色可以咁 perfect架!


大愛呀!


   


 


最後再掃上蜜粉同淡淡的粉紅胭脂,


帶著簡單的甜甜 look 出發啦~~~


   


 


活動位於跑馬地的 Goossens Chocolatier.


   


來自比利時的 Goossens Chocolatier, 1955年由 Rene Goossens 創立, 最令人欣賞係堅持以人手製作朱古力, 其味道細緻並均勻地於口中溶化, 令人回味!
 


Goossens Chocolatier 全球只有兩間分店,


一間在比利時,


而另一間就係@香港啦~


我地好 "幸福" !


 


一踏進店內我已被那長長的朱古力櫃傻了眼!!!


數一數,


竟然有超過 50 幾款的朱古力~


而且粒粒都好大粒,


形狀各有特色,


味道更各有不同,


真係好想大 "" 一聲呀! 哈哈~



   


    


   


   


 


Goossens 既朱古力來自比利時,


所以當中有些朱古力很有比利時國家的特色:


例如友誼之手 --- 加入了地道香草酒的朱古力!


用了儲妃樣子的朱古力 --- 是朱古力松露的濃黑朱古力!


   


 


亦有令女仕著迷的心型 & 閃閃鑽石型朱古力添!


   



 


有好靚的包裝~ 


送禮真是一流呀!


朱古力更可以任配拾呢~  


   


 


還有婚宴回禮朱古力小禮盒安排~


   


 


店內更放有 Goossens 老板與儲妃的合照呢~


   


 


"上堂" 啦~


好開心可以在輕鬆的環境下讓我認識到朱古力的歷史&故事...


食朱古力原來是要一啖食晒先好架~


1st: 咀嚼 --- 感受朱古力的果香


2nd: 溶於口中 --- 感受朱古力的可可味道


3rd: 吞嚥 --- 感受留香的朱古力味


4th: 最後去感受朱古力的幼滑度啦~


Woo, 原來食朱古力都咁有學問架!


尤其要去品嚐一些人手做的朱古力, hehehe...


   


 


是時候讓我地開心一下啦~


一共有7款來自不同地方及特色的朱古力原粒,


要自己慢慢感受它的濃度, 滑度, 以及估下有幾多可可的%~


   


   


 


最後才開估~


原來大部份都是 65%的可可成份,


只有來自非洲的混合朱古力才有 80%呢...


   


 


可可豆的樣子原來係咁架!!


用力整碎, 內裡的就是可可粒啦!!


味道有點濃?~


   


 


接著就是最精彩的環節啦~


就係 CHOCOLATESSSSSS Tasting 啦, hahahaha...


Goosens Chocolatier 真的很讚的給我一口氣試這麼多朱古力!!!


以下份量是與同枱的三位美女一同品嚐的,


未食見到都已經好開心啦!!!


  

 


 


朱古力款款各有特色的,


而且食的時候也要留意步驟~


淡至濃, 果粒至酒心等~


  


 


朱古力的最佳保持溫度是 18c-22c~


要留意的是,


食朱古力,


千萬不要從雪櫃拿出後,


經過室溫一段時間再入雪櫃喔~


朱古力的表面會自然地多了一層白毛毛似的,


其實是朱古力的糖份來也~


影響味道架~



  


  


   


 


正宗朱古力是用庶糖做的!


即是食了不易口喝~ :P


 



自這次朱古力品嚐後,


我真的深深愛上手做的朱古力~


除了外殼均勻特別外,


餡料複雜又富層次感,


最重要係無添加劑 & 防腐劑架!


真係可以安心食多D都唔怕喔! Hehehe…    


 


最後 Goossens 更為每位出席者送上小禮物~



   


 


我當然將這小禮物送給我的至愛亨利啦~


好讓他可以食完甜在心頭~ wahahaha....


   


 


你也愛朱古力嗎?


你也想感受一下朱古力所帶來的快樂 & relax ?


你也想品嚐一下來自比利時的手造朱古力嗎?


Goossens Chocolatier 隨時為你安排品嚐聚會~ (私人/公司機構等都可以架)


有興趣可以email: info@goossens.com.hk 


或電話: 2575-8825


地址@跑馬地源遠街8


 


Enjoy~


 




食完朱古力,


成個人都特別開心架~


跟住我同左亨利去左影相相~ ^^


@一個好特別的紙做小街頭 & 冰室裡, hahaha~


   


   


   


   


   


 


♡(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~


歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕。)❤


 


 






1 則留言:

  1. 生日快樂靚太 !
    [版主回覆10/04/2011 10:19:00]嘩!!!!!!!!!!! 好開心收到你既blessing呀!!!
    你好好記性, yeah!!!!

    回覆刪除