2012年12月8日 星期六

第一次去產前講座 (✿◕‿◕✿)



自從知道自己有了BB,

心急的我已立即上網join了不了媽媽會和BB Club,

好讓自己可以對懷孕了解更多和享受更多的優惠!



早前幸運地給我參加了兩個很實用的產前講座,

而且更在星期六舉辦, 真的超好!

因為亨利放假可以陪我去之餘,

最重要係佢亦可以參與其中,

認識更多懷孕的苦與樂,

學懂分擔和關心我更多, 哈哈



其中一個令我難忘的, 就是美國雅培的產前講座~

我同亨利第一次出席, 心情其實都幾興奮~

而且還見到不少很大肚子的媽媽都有出席




 

美國雅培產前講座在旺角的帝京酒店舉行, 地點好方便!

而這次的講題更是: 初生嬰兒護理知多少 & 精靈BB全面體!

非常實用的內容, 聽了兩個鐘都唔覺得悶~



那天還有其他贊助品牌的小counter在介紹產品及填form送禮物呢



最後估唔到每位媽媽更收到美國雅培送上的大禮包, 好開心呀!

P.S. 美國雅培 http://www.abbottmama.com.hk




 

至於早前更和亨利去了荷蘭美素佳兒的產前講座~

地點就在尖沙咀金域假日酒店舉行,

由於講座在下午兩點開始,

我仲記得聽了一陣我已經好肚餓,

搞到亨利走左去隔離間大家樂買左個tea俾我聽住食, 哈哈



講座當中有護士講解同示範點樣同BB沖涼和潔面等,

感覺好得意, 因為第一次聽同睇示範嘛~ :)




 

最後更收一些小禮物, 其中少不了美素佳兒媽媽奶粉~

P.S. 美素佳兒 http://www.friso.com.hk/




 

有日同亨利在朗豪坊行街剛逛到對面有新開張不久的GAP~

幸運的我竟然抽中可以在店內買任何新品或特價品都有再6!!!!!

無錯, 我抽中了全單6~~~




 

我同亨利即時勁開心!

本來無諗住買野的, 最後可以掃走左原價三千幾蚊貨,

埋單即時變了千幾蚊, WOO, 好抵呀!!!





今次我依個小B真係有福了啦~~~ hahaa…




 

(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~

歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)



1 則留言:

  1. 咁快買咁多, 幾時買到大呀?? haha
    btw, 生左之後應該會有好多朋友送衫仔, 吾駛心急買咁多噃~
    [版主回覆02/28/2013 11:32:17]hahaa... 差不多六折又點忍到手喎~~~ :P
    我會叫d朋友仔唔好送衫仔啦, 因為我個B接我弟婦BB的衫都有排著~ (只差5個月)
    hehee... by the way, 我都要恭喜你當上媽媽呀!!!

    回覆刪除