2017年11月27日 星期一

輕鬆極速補身兼養生 ♥王朝滴雞精♥


冬天終於到啦~
不過同時又意味著又"老一歲"!
成日講"女人唔補好易老",
我對這句話真係幾認同!
尤其當上媽媽之後,
更覺自己好似老得好快~
平日由朝忙到晚,
就算食得健康又會間中煲下湯水,
但面色看來也不大好而且人又容易攰~
最困擾的還是多幾年來每月都要面對經痛的問題... !

這些年我一直都有留意美容專欄作家Yoko的分享,
原來在她開始懷孕時都會以燉雞汁來補身,
因有元氣大補促進新陳代謝和改善手腳冰冷等好處!
不過""此終需時,
所以她近來極力推介飲用"王朝滴雞精",
不用燉超方便又能極速補身~
所以我最近也開始試下飲用"王朝滴雞精"!



"王朝滴雞精"5種口味,
而我飲的就是"美麗四物"系列~


這個王朝滴雞精(美麗四物)不單有調理生理機能
養血美顏補益脾胃有助改善氣血兩虧體質的好處~
亦好適合產後補身者面色蒼白人仕和坐月媽媽,
尤其對成日感到手腳冰冷的人都好啱飲!


只要在早上從冰格取出一包王朝滴雞精,
不必溶雪直接放在已煲好100度的熱水中座熱~
等三分鐘左右後剪開包裝,
再倒入碗內就可以飲得~
真係超級方便!


最近在寒冷的早上空肚飲用,
感覺特別好飲又暖胃!
加上零雞油和充滿濃濃的雞湯加我最愛的當歸香味,
飲完係會覺得唔夠喉呀~~


最初我對""都有點擔心,
但王朝滴雞精是嚴選CAS牧場新鮮老母雞和重點是無激素!!!
而且採用傳統古法10小時恆溫燉滴雞隻的精華,
原汁原味之餘更是零脂肪零膽固醇和低鈉量~
當中亦無添加防腐劑或色素,
所以完全可以好安心每天補身飲用~

早前我在經期完結後開始隔日飲,
飲了幾次已明顯感到整天份外精神,
而從前蒼白的面色也得到改善~
更興奮的是這個月竟然沒有經痛的煩惱?!
看來王朝滴雞精有效調理我的身子和改善了血氣!
下個月就到聖誕節亦有好友生完BB,
等我買來送禮都幾好喔!

想了解更多可到王朝滴雞精(香港) Wang Chao Facebook專頁: https://www.facebook.com/wangchao.hk/
或網站: http://www.wangchao.com.hk/
Thank you very much to 王朝
[產品及資料由品牌提供]
My Facebook Fanpage 
卜卜B
        
            
(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~     
歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com

沒有留言:

張貼留言