2007年10月28日 星期日

忙碌



今日雖然係星期日, 但都要返工….

為咗依個project, 公司足足辛苦咗大半年, 都係為咗今日!!!

我地個會bid 政府一個大project, 2007香港資訊通訊科技獎: 最佳創新及研究獎”既主辦單位; 而今日, 就係為D finalists 舉行 exposition final judging.

為咗想吸引多D人黎數碼港參觀同引起多D人對依個獎既認識, 我地搵咗一個歌星為表演嘉賓 --- 孫耀威.

第一次近距離接觸 Eric, 佢真係好 nice; 不得不提就係佢既宣傳主任(經理人)同樣咁nice!!! 當佢地黎到數碼港, 我作為本會既經理 (或者叫高級打雜都得), 我當然要去接待佢地同保護Eric”…. 亦有機會係佢等上台之前同佢係後台傾計, 影相同簽名!! Heeheheee….

當中有D projects 都真係好得意, Eric 唱完首新歌 “Here I go” 之後亦去咗參觀添!



            


            


            


             


            


                    


                    


                     




2 則留言:

  1. Eric幾有型喎!不過叫得Eric通常都有番咁上下。

    回覆刪除
  2.   hahaaa....."依" 個 Eric 係幾型!!!

    回覆刪除