2007年10月3日 星期三

生日真“難忘”


 

今年我既生日, 我提議去海洋公園, 因為生日正日免費, 加上我都有七年以上無去過, 所以同亨利去玩下…

, 生日撞正國內黃金週, 在海洋公園裡面既“大陸”人仲多過我地之前返大陸玩… 真係crazy! 多人都算啦, 點知香港又無啦啦有強烈季侯風信號, 全日停開纜車, 真係愁到爆! 點知原來仲有大部份既機動遊戲都唔開; 雖然我都唔係好玩果D野, 但可想而知, 大部份既“自由神”都迫晒去D乜乜館啦… 道道都超多人排隊, 入到個館都要“批爭”走到最前, 講野又大聲, 入去熊貓館人地講咗幾廿次唔准用閃光燈, 班人就好似聾咗咁, 真係滴汗!!! 你話, 唔話佢地level低都唔得! 究竟大陸D公民教育幾時會可以提升多少少呢?

Anyway, 相信我好多好多年後先或者會再去海洋公園, 因為依個地方, 唔係再係俾我地D香港人玩架啦………

 

      

       * 買飛同換飛都要排隊....

       

        * 我地熱烈歡迎依班國內同胞!!!!! hahaaa.....

        

         * 我都係第一次見依個情景!!! 海洋公園真係發達囉!!! 

          (新票價現為HK$208@)

        

        

        

         * 樂樂盈盈真係好得意呀!!!

        

 

 


3 則留言:

  1. 先祝你生日快樂。正因為國家太大,人太多,但受教育的人少,以至內地人的公民意識較弱。我會理解這是社會的問題多於他們的個人問題。(因為我讀過Sociology)

    回覆刪除
  2. 祝你生日快樂!越黎越靚,越黎越正!有望你每日都幸福快樂! 

    回覆刪除
  3. Re: ah Lo 多謝你!  無錯, 好多時都係因為社會問題而影響到人民.... 或者我地再俾多D時間佢地啦!! Re: Sunshine 好多謝妳呀!!!

    回覆刪除