2007年10月1日 星期一

大梅沙 Sheraton

 


好多謝亨利為我準備既生日禮物!!!


大梅沙間 Sheraton 係新起既酒店, 我地 noon time check-in, 因為預備 spend day係酒店 relax, 享受一下!


當一踏入房間, 我就大叫 --- , 好靚呀!!! 行出露台望出去, 仲好好 feel !


之後當然游下佢既私人沙灘啦; , 好大浪哦!!!


亨利好叻, 竟然一早預定埋夜晚係酒店食 buffet ; 雖然個 buffet 無蠔食, 但有我最鍾意既羊架, 哈哈, 我當然食番夠皮啦!


第二日, 我地去咗新落成既東部華僑城玩, woooo 難以形容國內點解可以咁勁, 起到一個咁靚既地方. 不過講真, 大陸既地實在太大, 要起乜都容易!


總結:  依個真係一個好好充電同享受既旅程.  坦白講, 真係有九十分架! 由於時間關係, 我地無去到玩 bowling, 足浴同食烤生蠔, 如果唔係, 就有一百分呀!!


        


            


             * 依個係大梅沙願望塔


              


              


             


             


             


                     


             


             * 茵達拉根小鎮, 好靚呀!!!


             


            


            


            


                   


                  * 茶溪谷茶園


1 則留言:

  1. 你同亞傑條死仔一齊,大把野你玩,大把野你嘆。

    回覆刪除