2008年2月13日 星期三

100分既旅行

 


自我讀中四去韓國之後,都無再試過一家人去旅行啦!


本來媽咪話佢今年新年請晒去泰國旅行, 不過, 怕周車勞動既佢, 又無啦啦話不如去一兩day大陸玩下算! 非常失望既細佬都唯有接受, 好過留係香港度過而今次既旅行, 當然就交俾亨利同我去計劃啦!


因為我地之前有個去大梅沙既難忘旅程, 再加上新開既東部華橋城”, 帶佢地去依到就真係最好不過!!!


我地去左永東訂喜來登酒店加東部華橋城既 package, 初三起行!


去大梅沙, 最出名就係食乳鴿. 我地一到, 梗係醫左個肚先啦…  除左食乳鴿, 有樣野都係必食, 就係炭燒蠔啦!!!!!


下午三點到左酒店 check in, 竟然話要至少等多45分鐘先至有房, 因為仲未清潔得切喎???!!!  , 聽到真係好激動! 不過, 酒店 D staff 都好好, 笑住黎 serve; 為左安全, 都叫佢快 D reserve 定三間隔鄰既房俾我地先.  由於我同亨利以前住過, 有亨利個名既  record, 酒店為左補償我地, 幫我地 upgrade 晒去最高級既 經典海景房 (比以前住的更大). Woo, 真係由心裡面笑出黎呀!!!


一齊參觀完間酒店, 三間房就差唔多 ready, 真係好彩! 睇見爹地媽咪細佬佢地見到間靚房既興奮程度, 我真係好開心呀.


第二日, 我地去東部華橋城. (Sheraton 只係十分鐘路程) 依個地方, 比海洋公園大幾倍唔止.  中國大陸地方大, 要起乜就有乜, 真令人嘆為觀止!


旅程完畢, 細佬竟然話想住多一晚. 我問佢酒店值幾多分, 佢話: 100! 佢仲話今個夏天一定會再同Elaine岩既, 因為個泳池同私人沙灘同樣可以俾到去左泰國既感覺呢~~!


         

         


         


     


     


     


      * 由房露台望出的景... 簡直靚爆!!


     


        

   


          

     


      


      


          

   


       


             


       


        

 


 



* 大陸都將會有個 U型觀景橋呀!!! hahaa....


                


2 則留言:

  1. 有阿傑安排,一定冇問題啦

    回覆刪除
  2. 多謝你既suggest, 咁bowling 係邊度有得玩,我剛book左永東, 真係好平, 抵玩,800( 2人),今個星期六去︿不過要放工先入得,可能要4點。我地4人去住凌海,因為平d ,唸住係入面玩一陣,之後食海鮮,有麥好介紹呢? 下次你來我blog 看下相啦
     
    [版主回覆11/05/2008 13:48:00]Bowling 在凌海後的一間比較的賓館內!
    夜有夜玩... 夜晚街上會有串燒食, 正呀!!!
    你影多D相同玩得開心D啦...

    回覆刪除