2008年2月29日 星期五

婚禮是一天的事情, 婚姻卻是一生的事情

 

今日無意間看到一個 blog友的一篇文章, 名為 "婚禮是一天的事情,婚姻卻是一生的事情"; 我認為:

 

婚禮 - 雖然只係一天既事, 但我相信佢會令你一世難忘!  我, 對婚禮仍然充滿著期待, 感覺幸福同滿載笑聲既婚禮......

 

婚姻 - 其實都係一天一天累積而黎, 成為你既係一生一世; 同樣可以永遠幸福同快樂......

 

我既大日子雖然仍有一段時間先到, 但除左影左相之外, 我仲未有時間去準備其他事項, 點算好呢????  雖然方間同網上有好多野參考, 但樣樣東西都係要親力親為同要問多D先最好.  不過, 我真係好期待我班好姊妹既幫助, 遲D好多野要靠你地啦......

 

另外, 好開心D相影得好好, album 唔駛大執!! 過多一個月左右就可以攞相啦!!!!!

 

 

   

      * 俾住一張你地睇下先啦... 依張係亨利用DC幫我影架!!!

 

 

 

3 則留言:

  1. 要計畫婚禮是一件令人頭痛的事,尤其是飲宴,你要加油做好呀!

    回覆刪除
  2. 你打扮得好靚,但係個死仔傑的攝影技術就....
    [版主回覆03/05/2008 09:23:00]好多謝你!! hehee..
    係呀... 佢既攝影技術仍有好多要進步既空間架!! 你得閒指導下佢啦!!

    回覆刪除