2008年5月16日 星期五

又去澳門啦

 


亨利話要慰勞我對新居裝修既辛勤同心血, 所以準備左一個簡單既澳門珠海兩天遊一齊 happy 一下呀!!!


在澳門, 我地搵左新口岸一間墨西哥餐廳 (http://www.yp.mo/tacos/) 作為晚飯.  我地選左二樓窗口位, 環境舒服!


亨利負責發板叫野食, 竟然叫左四款大大碟既野(我都唔知)!!!  嘩, 估唔到樣樣都係好好味架!!  真係飽到爆肚.....


 


        


        


         


        


         * 依個真係超好食.... 睇個樣都知正!!!


        


        * 有我最鍾意既羊架! (不過唔係好夠蘇)


        


         * 依個超驚喜!!!  --- 芝士磨姑焗牛油果 (好好味呀!)


        


          * 仲有依個牛仔柳... (好飽呀!)


 


第二日, 諗住去依條 "爛鬼樓巷" 食牛雜 (有書介紹); 點知無開呀!!! 唯有下次再去啦...


         


 


 


沒有留言:

張貼留言