2008年5月9日 星期五

行上太平山頂

 


辛苦左一星期, 細佬終於可以放假一天; 朝早十點幾佢訓醒, 走黎同我講不如去行山; 我諗都無諗就答: 好呀!!


我地唔駛十一點就出門口, 經港大通去旭和道, 再經龍虎山, 克頓道, 去到太平山頂...  全程差少少為一個鐘.  Woooo.... 好勁呀!


天氣藍天白雲, 雖然有少少熱, 但好彩樹下有風, 好舒服哦...  沿途同細佬乜都傾, 又一齊發現好多小昆蟲, 感覺真係好開心!


上到山頂, 行左一圈凌宵閣, 跟住食左個麥當當, 我地就返落山... 


 


        


         * 由香港大學月明泉開始出發


        


          


         


          


         


          * 我地用個望遠鏡睇野, 竟然近到可以見到有個賓賓係屋企沫窗呀~~


         


 


沒有留言:

張貼留言