2008年5月4日 星期日

雲南米線

 


之前有個馬來西亞朋友問我地一個問題: 「知唔知香港邊間雲南米線最好食? 」 我地都唔係好識答.  佢竟然介紹番我地轉頭, 叫我地去試下係營盤街 (at Shum Shui Po) 既 "雲南風味米線"!


尋日亨利提議特登坐車去試下...  舖頭細細但已經坐滿人, 幸好剛有一張枱埋單, 我地唔駛等...


我就叫左個酸辣雞肉豬潤米線, 亨利就要炸醬腩肉米線, 再加個炸豬扒!!!


原本我碗酸辣野, 完全同我想像既唔同... 佢係正宗果隻雲南酸辣, 多酸菜果D; 哎呀, 我唔係咁鍾意呀! 可能我碗配搭唔好, 加上個米線好似未煮熟 (有D硬), 所以有D失望... 而亨利果個米線佢就話 ok 喎!


不過, 間野真係好多人幫襯; 而價錢又唔貴, 我地仲見到有人叫氣鍋雞 (HK$60 only).  


           


          


          


          


          


          


          


 


沒有留言:

張貼留言