2008年10月10日 星期五

第三份結婚禮物




我好開心, 開心到難以形容…  因為其中一位現處於日本留學的好朋友 Polly, 近日郵寄左一個份結婚禮物俾我

當我一開份郵包見到份禮物, 眼淚當堂標晒出黎…  因為見到既時候真係好感動!!!

份禮物係 Polly 親手做的, 雖然看似簡單的剪剪貼貼; 但果種心思同心意, 我深深感受到呀!!!

最開心就係 Polly 同佢男朋友內田先生都寫左封信俾我…  好有意思哦!

P.S.  Again, thank you so much to Polly & 內田!


         


         


         


         



 

1 則留言: