2008年10月9日 星期四

大圍新村有野食

 


好開心亨利無啦啦黎接我放工, 跟住又話帶我去食正野...


我地由美孚坐巴士去大圍新村落車, 我問極亨利又唔肯講去邊到食既情況下發現左新驚喜!


一個好似西貢咁既環境下的一間印尼餐廳 --- Shatin Inn Restaurant.


唔知係咪太早去食既關係(7pm), 成間野都無其他客人; 我地就好似包左間餐廳咁, 好鬼開心!


由於天氣無咁熱, 我地選左坐出面半露天(無冷氣既位)坐, 好舒服呀!


真係估唔到D野食都ok喎; 而且最得意就係個串燒係成個爐俾你自己燒燒下...


不過, 價錢就貴左少少... Anyway, 間唔中黎下都幾好呀!!!


 


     


     


      


     


     


      * 炒得幾好味既 - 印尼炒飯


     


      * 五串羊肉 + 五串牛肉


     


     


      * 炸肉卷好好味喎!


     


      * 用黎點串燒既沙爹醬


 


3 則留言:

  1. 我响印尼住過2個月ga, 所以對印餐興趣不大, hehe......
    [版主回覆10/10/2008 19:49:00]OHHHH really??? 因為工作關係???
     

    回覆刪除
  2. 你個享利真係識得給人驚喜,又帶你去神秘地方食飯,又接你放工,真羨慕!我既老公……佢係一個唔太浪漫既人,叫佢向你享利學下野先得!
    [版主回覆10/11/2008 10:28:00]wahahahaha... 男朋友/老公真係要 train 架...
    你快D管輸怇多D, 俾佢知你鍾意(間唔事)浪漫一下; 講佢知咁咁咁就好啦...hehe...
    講真, 咁樣大家既感情都會好D架!!!
     

    回覆刪除
  3. 你唔好教壞我老婆呀
    [版主回覆10/15/2008 09:41:00]咩話???? 教壞你老婆????????????????
    我都未話你呀!!! 唔識浪漫唔緊要, 至少都要識氹下佢啦.......  
    你老婆講到出聲叫你學亨利!!! 你快D檢討下啦... hahaa....  
     

    回覆刪除