2009年4月17日 星期五

我的廚房

 


自結左婚之後, 除左亨利要返夜之外, 我差不多日日都有煮飯...


頭三個月, 我竟然日日可以煮唔同既餸作晚飯; 兩條友都有三樣餸食, 我都覺得自己好犀利! heheheee....


不過, 煲湯果方面, 我仲要勤力學習; 因為仲未知邊樣同邊樣煲埋一齊會對乜野好... 雖然好多人都認為煲湯係最易, 買晒野放入個煲就OK! 但我又唔知點解覺得好似好難咁...


為左要令亨利同自己變得肥肥白白, 我會繼續努力煮多D正餸同煲多D靚湯!!!


 


  


Remarks:  歡迎各好友黎試菜!!! 不過敬請提早預約, 謝謝!


 


 


沒有留言:

張貼留言