2009年4月25日 星期六

天后誕



本來同亨利坐緊車去青衣機鐵站再去東涌行街街... 突然發現點解出面有拱多人同小食既??!! 依個時候, 我同亨利就決定中途落車去睇下啦...

亨利成日話係來自香港島既城市人, 因為我未見識過依D場面... 原來係天后誕~~!

真係估唔到有拱多野食擺賣, 好似去左台灣夜市咁呀!

最難得係我地仲食左樣係台灣無食到既薯塔, 竟然俾我地係香港食到...

我地仲睇住佢係由一個薯仔, 跟住吉返支籤, 一拉就變左一層層扭扭下既薯塔; 然後就放入D油到炸... 嘩, 好鬼熱氣呀!!

不過算啦, 因為好好味喎... 味道仲好似"珍珍薯片"添... 



       


    *  有個好大既戲棚...



     




     






沒有留言:

張貼留言