2009年8月20日 星期四

Nokia 5530 XpressMusic

 


雖然前幾日亨利激到我喊, 佢道歉後我都原諒左佢...


不過我都好開心亨利第二日買左部新手提俾我, 就係 Nokia 5530 XpressMusic ...


我唔係一個成日轉手機既人, 亦唔跟潮流; 所以我對部靚野 touch screen 都好有新鮮感!


個樣真係幾靚同幾型既, 不過我仲未好慣篤篤下個 screen…   篤唔正果陣, 又覺得佢好慢; send  SMS 都要搞好多野, 都幾麻煩...


不過, 我就鍾意佢可以上網同玩 facebook; 去街或者食野, 都可以隨時 upload D 相同朋友仔分享, 好野!!!


 


     


 * 機身唔係好厚


 


     


  * 白色機身間藍邊都幾靚喎 (連320萬像數鏡頭, 正呀!)


 


      


  * 個 screen 唔太細, standard size 啦, 都睇得清楚同舒服


 


 


1 則留言: