2009年9月8日 星期二

工作

 


唔經唔覺, 依份新工都就黎做左一年...  相信唔可以再叫做


可能因為以前份工太過辛苦, 太大壓力; 到依家, 間唔中都會諗起以前果種拼博同挑戰, 其實都真係幾難忘


人大左原來真係會變, 有時仲會變得無乜理由…  又或者可以話, 人人會向上爬 向前看, 但我竟然原地踏步, 甚至退緊步


究竟 ~ 我依家係咪真係甘心去做一個公司既 small potato ? 仲要每日重覆去做同樣既事, 同埋做我認為最簡單既工作呢??!! 同享受懶惰&悠閒到爆既 Admin 生活呢???


定係應該返轉頭去重新拼博, 去做番好似以前一腳踢 “Marketing” 既我? 又可以成日有藉口去扮得靚靚, 又有好大既見識, 令你個腦轉得好快, 壓力令你又有好好既耐力呢…???


又或者, 其實我依家既嘆係 身在福中不知福”???


結左婚既女人, 係咪唔應該選擇做 女強人???


 


 


以下係我 @2003-2008年工作既 "戰績", hahaa....


 


       


  *  真係好難得可以@兩個唔同既 functions 同 Richard 李澤楷影相留念...


      


 


       


  *  單仲楷議員 & 我 @公司 Annual Dinner


 


       


  *  我與林秉恩醫生 @公司 Annual Dinner


 


       


 *  孫耀威 & 我 @公司 function (Eric 份人完全無架子, nice到爆...  我仲陪佢等出場, 同佢 & 佢助手傾左好耐計, 真係好開心呀!!!)


 


       


  *  古巨基係某年我公司其中一個 project 既大使, 而我就代表一間贊助商上台取紀念狀, hehee... (古 sir 好好人, 仲幫我簽左張有我同佢既名既海報呀!!!)


      


   *  你睇我幾開心... hehee... (不過其實背後係好辛苦架!) 


 


      


  *  依張相已經係2004年影架啦...  而城城係我地公司一個大 project 既大使... 而城城前一晚仲通宵拍戲無訓過架!


 


 


沒有留言:

張貼留言