2013年3月10日 星期日

♥ 懷孕九個多月的開心孕記 ♥




不經不覺陀B去到第38周尾了~

我都覺得自己好厲害,

在這大半年裡我的生活仍然是多姿多彩的,

開心真的可以好簡單喔!



由從前一直只有100磅的我,

B直到今日都只有120磅吧, 哈哈~

雖然整個懷孕過程只有20磅的增加,

但竟然不約而同得到政府醫院醫生和私家醫生的稱讚!

“20是一個很健康的磅數指標喔~

原來增磅多, 並不等於媽媽或BB健康的,

所以適當的增磅才是最好的,

亦可減少後期過重, 妊娠糖尿, 又或是產後修身的問題呢~



最可喜可賀的是,

仍在我肚裡的小B現在已經有615oz!!!

(不得不讚真的很叻仔呀~ 嘻嘻…)



就讓我在這日記中post出這9個月懷孕的生活照作一個紀錄先~

每次回味相片都真的很開心呢!



* 陀住未知有一個月的小B去左台中玩~ :P





 

* 兩個多月的我




 

* 3個月去食好野~ 幫好友做婚宴MC~





 

* 4個月的我~ 和亨利去食日本放題慶祝我的生日~ 行街見到頂Halloween得意帽~











 

* 5個月去赤柱曬太陽同行下食野~ 扮靚靚出席亨利細佬的婚禮~







 

* 6個月開心過聖誕同食食食~















 

* 7個多月同亨利去影樓影大肚相留念~





 

* 8個月去九龍城寨公園影相去~




 

* 9個月在屋企附近影相留念 (~38吋腰的我)!



 

在此祝福所有懷孕的媽媽健健康康,

繼續努力, 開開心心, 好好享受懷孕的微妙和幸福! :)



(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~

歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)

1 則留言:

  1. 卜卜,見到你同小BABY做左個懷孕成長紀錄,好Sweet呀!!!
    預祝你同BB一切順利,要健康快樂咁成長啊!!! ^*^ ^*^
    [版主回覆03/31/2013 17:27:19]多謝牛牛呀!!! 好開心收到你既祝福~~~ :P
    你都加油,快D做媽咪啦,heheee... ^^

    回覆刪除