2013年3月1日 星期五

[真心分享] ♥我的護膚篇♥ 大公開



不經不覺我已踏入懷孕的尾聲啦~

在我的小B未出世之前,

好想同大家分享我這大半年的護膚用品呢!


 

好多人都說,

有了BB最好用有機/天然/無防腐劑和化學成份的用品

其實有沒有懷孕,

為了自己和想有肌膚真正的美麗,

我都覺得選用天然和無防腐劑等成份的產品是最好的喔!



在這大半年, 由潔面護膚至洗頭沖涼用品,

我都轉用新的~ :)





 

首先講潔面,

由最初夏天用上的Sofinao臣潔面泡泡,

秋冬再轉用了有機天然的Melvita 有機3重蜂蜜潤澤潔面乳~

它們都是很好用的潔面產品,

對我這個混合肌來說,

真的很有適當的潔淨度和保濕滋潤, 很推介呢!




 

至於深層清潔,

我會用AHAVA Purifying Mud Mask 死海泥深層淨化面膜~

一支只用敷兩分鐘後就可以潔面的泥質面膜,

用後一點也不會乾, 而且仲好乾淨舒服,

真的超喜歡呀!




 

到了護膚步驟啦,

爽膚: Dr.Ci:Labo Enrich-Lift Moisture Lotion

精華: Vichy LIFTACTIV SERUM 10

日霜: Melvita APICOSMA Ultra-nourishing Cream

晚霜: Sukin Replenishing Night Cream




 

這些都是我最愛的基本護膚用品~

成份全都是滋潤不笠膩, 加上Vichy精華更有去紋的功效,

簡直是perfect!



至於眼霜, 我會用來自New ZealandBeeBio~

咀仔就是最簡單直接的Vaseline和新買的ettusais蜜糖修護唇膏~

這大半年我也少用了有色唇膏吧,

我發覺對改善唇色真的很有幫助, 現在可以重拾pink pink咀啦! :)



 

原來孕婦荷爾蒙的轉變,

皮膚除了比以前較乾燥之外, 面上也容易出現黑色素和雀斑的!

所以防曬品真的不可以不用呀~


 

這大半年愛上了NOV防曬霜SPF30 PA++,

最近更在Log On 再入了支防曬霜SPF50+ PA+++!

有效又不黏笠的防曬霜,

真的超推介!


 

除了面上的護膚, 當然不少得洗頭水和淋浴露啦~



我在Log On買了來自法國Lovea 有機堅果油洗頭水~

雖然味道有點怪怪, 但用了對頭皮和頭髮都很好~

至於淋浴露就是來自美國天然有機無防腐劑和硫酸鹽Natures Gate Body Wash~

這個是很香很滑的, 超喜歡!



 

而在特別乾燥的天氣,

我就會即時轉用QV intensive (深層滋潤沐浴乳),

乳白牛奶狀的沐浴霜, 很滋潤架!


 

最後就是分享我的潤膚露啦~

就是超抵用的Rosken 洛士健 Skin Repair護膚膏!

500ml也只是HK$89~



 

而右邊的一支是去肚紋專用的!

Palmer’s (Organic) Cocoa Butter Massage Lotion for Stretch Marks~

我只是由懷孕個多月開始每日沖涼後於整個肚, 大腿側等位置塗按吧,

幸運的我至今仍未發現有一條妊娠紋, 嘻嘻



就是這樣吧~

全都是我這大半年有了BB後用著的各項產品!

不過相信生了小B,

我也會繼續用喔~~~



誰說孕媽媽不可以是靚媽媽???

只要用上適當的護膚產品,

只要不要懶惰,

只要開心放鬆,

只要食得健康,

只要多多休息,

其實女人在任何時候都可以是很美的!!! :)




(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~

歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)

2 則留言:

  1. 日一卜,

    你好呀,我試左NOV的防曬了,可能我比較黑,做不到有BB cream嘅遮瑕效果。
    不過確實不貴!但我沒買,再想試下CC cream, 但我知仲遮不到暇!

    反而佢買了Lovea嘅椰子油沖涼和礦物泥洗面,log on做特價,賣晒呀,但我去千色店揾,點知有貨又同樣特價,前35元,後24元咋,超抵呀!!!!!

    多謝你嘅推介,我試左沖涼,用後很滑咁啊,洗面就未試,唔好用咪比老公囉24元有150ml, 真係超抵!(原價48)

    魚仔

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi 魚仔~

      NOV既防曬係無遮瑕度架~ 用完NOV防曬, 可以on top 加CC cream~ 等我介紹你用來自日本既mdd, 零防腐劑同零香料, 好啱我地用架!
      (http://amy-blogblog.blogspot.hk/2013/06/mdd-cosmeceutical-3.html)
      你可以去屈臣氏睇下同試下, 二百幾蚊唔貴又有埋SPF30, 唔錯架!

      至於Lovea真係平靚正! 原來千色店都有, 等我又去掃貨先, 哈哈... 如果支洗面好用, 記住話我知呀!!! Thanks~

      最後, 唔知你有無like我個facebook fanpage? 遲D我會搞好多抽獎同送禮活動架, 希望你都會支持同參與啦! :P

      Regards,
      日一卜

      刪除