2016年11月20日 星期日

血拚最後衝刺 ♥SOGO感謝周年慶Part 2 (21/11 - 27/11/16)♥


好快又到充滿普天同慶的日子啦!
每年在這個時候總是最忙碌的~
不過忙還忙,
也絕對不能錯過令人期待的SOGO感謝周年慶哈哈...


還記得上年我在人流迫爆的假日去~
雖然是滿載而歸,
但排隊付款的時間實在可怕~
所以今次必定要抽空在平日的早上到銅鑼灣SOGO逛逛,
血拚也來得輕鬆一點喔!

掃貨前建議預早到崇光網站或索取傳單了解每日不同的優惠~
揀啱心水就爭取時間掃貨,
因為有不少勁減的貨品都是限量發售呀!


先講護膚品~
在這幾年的感謝周我都必會入手SK-II的神仙水經典套裝~
除了自用就是買來送給媽咪和弟婦作聖誕禮物!


今年SK-II亦推出了不少限定gift set,
優惠套裝仲有64折起~
如果買滿HK$6,000, 可以抽獎一次~
當中的禮物都是皇牌產品添!
而買滿HK$8,000,
仲會額外送一個紅色行李喼~
超吸引呀!!!


而我就掃走兩套"晶瑩剔透奇蹟套裝"~
套裝包括一支75ml神仙水潔面乳潔面啫喱, R.N.A精華霜(15g)和面膜兩片,
HK$690一套真係必搶item~
希望家人收到會喜歡啦!


之後不少得要去超市逛下~
早上的超市不算多人,
帶住卜B都可以慢慢行~
B就搶先揀了幾包佢最愛的蕎麥麵和烏冬,
而我就入手了一盒的北海道帶子刺身!
1kg大大粒都只是HK$428,
一點都不貴喔~


雖然帶住卜Bshopping有點難度,
但我都忍不住要去1樓睇下手袋~
估不到Kate Spade都有好多靚款做緊減價呀!
花多眼亂的我唯有過兩日自己再黎睇過囉~


之後當然要帶卜B去逛逛玩具部,
獎勵一下佢乖乖地陪我shopping, 嘻嘻~
在眾多玩具中,
佢竟然鍾情一個細細的公仔匙扣,
話要學爸爸扣住褲袋喎~
好的就買俾佢開心下啦!


臨走前我更被童裝部的toonsland吸引左~
因為大部份的款式都有7折優惠!
而買滿三件更有5~
有些仲低至3折添~
最後我就買左一件有帽風褸給卜B!


雖然今次去SOGO感謝周好像比上年買得輕鬆,
但實在未能盡興~~~
趁住感謝周年慶黎緊Part 2做到27/11的星期日,
我一定要再去掃貨呀!

崇光感謝周年慶網站http://www.sogo.com.hk/cwb/en/thankful/index.php

My Facebook Fanpage
卜卜B
        
               
(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com

沒有留言:

張貼留言