2016年11月8日 星期二

雙11黎啦! 入貨的最好時機 ♥天貓香港 Tmall.hk正式登陸香港♥


無錯這幾年網購已成為我生活的一部份!
因為帶住卜Bshopping實在不太享受~
不過幸好"天貓香港"最近正式登陸香港~
對我來說簡直是一個大好的消息哈哈~



"天貓香港"最吸引的,
就是可以買到不少海外的產品(包括著名品牌)~
甚至香港較少買到的國際品牌都有!
而產品類別多之餘,
最重要仲係海外直送~
保證100%原裝正貨!
絕對唔洗擔心會買到假貨啦~


而貨物的價錢全都是用港幣計算,
以信用卡付款亦不會收手續費,
計落真係慳唔少!


至於香港限定商品直送部分地區或者自提點都會免運費添~
而送貨到商業地址同樣都是免運費!


玩開網購的相信對"天貓香港"頁面一點都不感到複雜~
而主頁每日更有不同的"全球精選"產品和"全球旗艦店"推介,
都幾吸睛架!


產品的類別亦好清晰而且種類繁多~
例如選取"美妝個護",
就會看到內裡更會細分彩妝、香水或美容工具等...


而我就被這個最近在網上大推就連明星都愛用的瘦面棒吸引左~


這間绮丽堂海外旗舰店原來賣好多日本人氣美容家電的~



最重要還註明產品全是Made in Japan日本直送同埋包郵包稅~


現在購入一支價錢也是HK$699~
不過如果在雙11那天買就只用HK$580!
實在太太太吸引了!


我當然要即刻將這個放定入購物車,
到雙11以平價搶購~
好期待呀!


這次雙11的全球狂歡節活動仲推出左唔少店舖優惠券添!
倒數幾日就到雙11~
大家要爭取時間揀定心水貨品同埋享盡至抵價,
盡情買過夠!





天貓香港網站https://www.tmall.hk/
My Facebook Fanpage
卜卜B
        
               
(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com

1 則留言: