2011年7月17日 星期日

真係好怕被人狂Sell~ 我諗我唔會再去買囉!!!

 


買化妝品同護膚品,


從來都應該係最開心, 最享受~


因為我可以安心任試任問~


最後仲好多時會滿載而歸~


所以我最鍾意去大品牌既專門店買野~


 


最近見到網上有好多bloggers介紹,


依隻包裝靚靚,


價錢又唔貴既新品牌 JM Make Up,


岩岩登陸左尖沙咀LCX~


 


    


 


咁岩尋日同亨利行街街再同朋友食飯,


而我又想買唇膏,


所以就即時諗起JM...


 


我見到佢有好大張poster,


介紹左有好幾個套裝set都幾抵,


而其中仲有好岩我既唇膏,


一支唇膏加一支lip gloss 都只係 HK$98,


所以我就去試下色啦~


 


    


     


 


一個 Make up artist 就向我介紹下顏色,


而我見JM既唇膏都幾滋潤又好 sharp,


所以唔洗一陣就揀左顏色~


lip gloss 就試左隻透明色既...


但我諗買有少少色會好D,


因為就算唔搽唇膏,


只搽 lip gloss 都得,


所以佢就介紹左隻橙色~


依個時候佢仲叫我不如買兩 sets ,


set都只係HK$98好抵,


我心諗, 平都唔洗買咁多,


其實屋企仲有大把...


所以我話 "唔洗啦!"


 


跟住佢好熱情話叫我坐底介紹我一下其他產品,


我見JM係新產品,


試下知道下都無妨,


所以叫亨利自己行一陣先...


 


我問個 MUA,


JM係邊度黎?


佢話佢係 Water Oasis Group, 例如 H2O+…


佢仲話佢係意大利好出名......


Anyways, 我聽到我識既 H2O+,


個心都安心左~


 


坦白講,


我真係完全無諗過買其他野,


但佢就話佢地既JM護膚品好出名,


Toner, Base, Foundation (佢叫BB cream), 碎粉, Mask,


都一一狂sell有幾好用,


佢仲俾我試了(剪了一小方型)mask 試上手背,


話敷 collagen mask 對皮膚好重要等等等~


跟住即時sell我一 pack 24塊既 mask,


盛惠 HK$720!!! (我見到係用個H2O+既包裝添)


(好煩囉~)


 


跟住佢好熱情話計我套裝價!


佢話其實仲有好多平既sets,


睇我點併D產品... 


我即時對住佢講,


"我其實唔會買個 masks 架啦!!!"


跟住佢仲話唔緊要,


當參考下,


之後就走左去另一邊同其中一個sales姐姐捺計數機!!


 


(, 俾我既感覺真係好唔老實囉!)


(我完全覺得自己好似去左美容院被人 sell package ~)


(價錢可以咁 fluctuate???)


(點解唔將 d packages post 出黎呢???)


 


計完數就連埋個 sales 姐姐都走埋過黎一齊 sell masks!!!


, 洗唔洗呀???


好明顯個 masks 係最好利錢,


又或者從來未賣出過 set masks?


所以佢地咁落力???


 


不過,


雖然本來我係無諗住買其他野既,


但佢地個b ase, foundation, 同埋個蜜粉又好似幾好用,


加上佢地(唔知)點計左個 package出黎,


最後我只要用HK$375.8就可以買晒佢,


所以我就被  "屈服" ...


 


    


     


    


 


當我一話咁 OK 要依一 set,


sales姐姐就99問我俾 cash 定係 credit card!


 


我張卡攞左去碌既同時,


MUA就幫我執貨,


跟住幫我check顏色,


依個時候我再問 "JM其實即係 Made in 邊度架?"


佢果陣先講話係 "國內生產"!!!!!!!!!!!!!!!!!


, 我一聽到個心即時離一離呀~


完全覺得接受唔到囉!!!


唔問你地就唔會講?


之前又話咩@意大利好出名?


好有誤導成份囉!!!


好唔 prof 喎~


(睇黎佢地自己都好避忌係國產野咁囉???)


    


我唔係歧視國內產品,


但護膚品和化妝品有咁多選擇,


我首選一定唔會揀國內生產既黎用囉~


國內人仕都唔敢用自己國產野啦,


佢地個個都多數買Shiseido / SK-II / Fancl…


... 睇黎我依三百幾蚊真係凍過水~


 


****** 橫掂都係買左, 簡單的為大家試一下效果吧 ******


 


1/ Pre-Make Up Base (HK$108 – 30ml)


    - 無調色功效


    - 能滋潤底層, 方便上妝


    - 質地水潤唔笠


     


 


2/ Liquid Foundation 528 (HK$158 – 20ml)


    - 質地透薄唔焗身, 但遮瑕度一般


    


 


3/ Loose Powder 641 (HK$100 – 2.5g )


    - 粉質非常幼細


    - 顏色自然


    


 


4/ Lip Stick 788 ( 3.8g )


    - 輕力一搽己很出色自然


    - 質地滋潤


    


 


5/ Lip Gloss 900 (10ml)


    - 滋潤唔笠


    - 有閃粉


    


 


好用還好用~


今次之後,


相信我都唔會再幫襯佢地,


而我,


更加只會相信大品牌,


一個只會令我買得開心,


同埋買得安心既地方!!!


(Anyways, 都係只怪自己唔早早上網了解一下新品牌既背景...


最後仲搞到自己買到唔開心之餘, 仲要唔敢用, 真係好白痴呀!!!)


 


P.S. 奉勸各位姊妹, 自問定力爆燈先好去潮聖; 否則心傷荷包又傷, ....


 


祝大家好運!


希望你們喜歡我的分享喔!




 



4 則留言:

  1. 下次可以話: 睇睇先, 然後即刻逃離現場囉
    [版主回覆07/20/2011 11:21:00]唉...
    就係因為覺得幾靚幾好用咁,
    所以我都忍佢照買...........
    點知碌左我張卡先講話 Made in China~
    我真係想 #%*&$~

    回覆刪除
  2. 我都好怕俾人煩,支 Lip Gloss搽左出嚟又幾靚喎!
    [版主回覆07/20/2011 11:22:00]但 Made in China 我完全接受唔到囉..........
    依家買左都唔敢用...........

    回覆刪除
  3. 係㗎..買skincare 至怕被人hard sell h20. glycel. erno lazslo 同一集團,雖然erno 水份mask係好好.我都放棄唔買 所以做facial係熟人介紹.. skincare只去sogo ..lane crawford 貪佢多人ba 唔得閒理你..shiseido the one..ba 都好hard sell 不過..made in china ..就難接受d
    [版主回覆09/15/2011 13:54:00]咪係!!! 家下買野緊係等個客自己睇架啦, 有問題個客自然會去問, 釣住尾根本買唔到心頭好, 何況sell住買, 真係討厭到爆!!!
    Oh thanks for your advise 呀! 不過我都覺得去sogo買係最好, 好多brand既ba都唔係好hard sell, 買得最開心!!!
    CHINA化妝品!!! 哎呀, 諗起就火都黎呀~~~~~~~~!!!

    回覆刪除
  4. 咁又唔好火氣..如你所說..買野係開心嘛

    回覆刪除