2008年4月17日 星期四

攀石

 


亨利最近學攀石, 好奇既我今日走左去同亨利一齊上課學下野


第一次接觸攀石, 好緊張呀!! 見亨利同阿盧做熱身, 自己都郁下先


今堂計埋阿 Sir 都係得四個人 (因為有D同學今日黎唔到), 咁我就可以問多D同了解多D…


原來學攀石要著對細一至兩號既攀石鞋架, 因為要令腳趾谷埋, D力可以更集中跟住去踏住D; , 諗起都好痛呀!!!


見佢地練左一陣, 我終於自己去爬下… OH! 睇就好似好容易, 原來要用好多力架!! 哎呀, 我好快都跳番落黎啦


玩左一陣, 亨利隻右手仲玩到流血, 爆開左兩隻手指既水泡  之後阿盧又係咁, OH MY GOD!


其實依項活動, 究竟係咪貼錢買難受呀? 定係真係可以挑戰自己同段鍛鍊耐力呢???


不過,雖然都係上左一堂 ,但我都覺得好好玩呀!!!!


 


         


         


         


         


         * 綠色衫既係亨利;相中右下角就係阿 Sir 啦,好勁架!!


          


         * 嘩,依張笑到我呀...  好似亂黎既 spiderman 咁呀!!!


   


         * 阿盧好留心咁睇阿 Sir 示範...  


         


          * 依個係我既背影,哈哈...


 


3 則留言:

  1. Hello~ 我路過的...Nice to meet you ~
    呢排係流感高峰期呀,要小心身體呀~~
    有時間請來我的手作屋睇下呀,
    內有我的作品,回應下俾 d 意見我吧~ ^_^
    http://hk.myblog.yahoo.com/ka_man_110/
        
                    

    回覆刪除
  2. 好精美的攀石場, 是青衣中心的吧? 你是eric的朋友?
    [版主回覆10/15/2008 19:16:00]係呀.... 青衣女青呀!!!
    oh... 係呀...你係佢同事???

    回覆刪除
  3. 唔係, blog友兼岩友o者
    [版主回覆10/15/2008 19:34:00]hohohoho icic!
    我識佢都係因為我男朋友同佢個死黨, so....
    Anyways, 多謝你visit我個blog呀!!!

    回覆刪除