2008年4月5日 星期六

金不換


 


好開心公司的幾個好妹妹為我準備 farewell dinner... 今次多謝 Helen 訂左大家都未試過的金不換”(利舞台個間)!


雖然 Helen Ivy 都已經離開左公司, 但係阿 Sam Ronnie 都叫埋佢地, 同我一齊分享離職既喜悅!!! (真係好感動呀!!!)


我地叫左好多野食, 味道又唔差, 而且環境都好舒服; 依道做 gathering 真係一個不錯既選擇哦!



 


              


   


    * 因為我地六點幾就去到,所以間野未有其他食客...


   


    


   


    * 因為我太興奮又激動去講公司既故事,唔記得左記底D野食名呀!!


 


3 則留言:

  1. 新的開始! 趁這段日子,可以好好靜下來想想新屋新家的新模樣啊! 這樣的日子,你說有多喜悅呢! 以前什麼不奮的事情,讓我們都把它忘記,重新開始吧! 加油啊! 做一個好家庭主婦也不簡單啊! 不過我相信你會做得很好,起碼也比我懂做料理啊! he he

    回覆刪除
  2. 你說得對!! 哈哈, 依段時間, 讓我好好的 hea 同 整好個身子先; 因為跟住我有更加多既事要做哦!!!

    回覆刪除