2008年12月12日 星期五

老細送的禮物



真係估唔到, 返左就黎三個月工 (下個星期先過 probation), 老細前兩日臨放工親手送左份禮物賀我結婚! 嘩!!! 我當堂呆左, 好唔好意思收...  話晒做左無耐, 我又日日準時放工 (因為成日趕去派帖或者飛返屋企搞結婚野), 所以真係唔想佢破費!!!

依個老細仲好人到話:  送俾你等你同未來老公買自己鍾意既野! 唔好OT啦, 一世人一次, 準時放工係應該...............

我即刻話:  我都唔好意思日日準時走... hehee... 好多謝你 understand 呀!!!!!

* 真係慶幸搵到一個咁好既 boss!

* 亦都好開心返埋下星期二就放婚假啦... 依間公司仲送我七日婚假, 真係無言感激!!!



    




1 則留言:

  1. 你仲有份禮物未攞wor
    [版主回覆12/14/2008 12:50:00]hahaha.... 是的!!  

    回覆刪除