2008年12月27日 星期六

陳太的(忙碌)生活



時間過得超快...  唔經唔覺, 我就快做左陳太一個星期啦...

果日結婚既興奮, 至今仍非常難忘; 真係要好多謝身邊既兄弟同姊妹, 令我同亨利老公有一個勁開心又難忘既婚禮, 好多謝晒你地呀!!! 有你地依班好兄弟同好姊妹, 我地真係“C”而無憾!!!!!

依幾日, 我都係向新居執屋執屋再執屋. 用左一日時間去娘家執野, 跟住又用左一日向新居執野; , 真係累死囉不過, 好彩都無減我同亨利老公既心情去迎接依個特別既聖誕節...

由於亨利老公個姨媽上幾星期由法國飛黎香港參加我地既婚禮; 而佢又要向聖誕節正日飛返法國, 所以我同亨利老公都去左送佢機呀!!!

尋日 Boxing Day, 我同亨利老公就去左住一晚酒樓送既紅磡都會海逸酒店 hea 下同休息下...

好啦, 聽日唔可以再出街食飯啦; 等我煮番一餐好野俾個亨利老公食先!!



      


     


      * 亨利老公於晚宴時送給我既玫瑰呀!!! (全部一共有99支呀)



     


     


     


     


     


     * 好鬼熱情既亨利老公姨媽...



     


      * 我地依幾日既戰利品呀!  癲到好似去左旅行買手信咁呀! hehee...



     


      * 酒店房外的景...





5 則留言:

  1. good good, congrats again!
    [版主回覆12/28/2008 11:30:00]十萬個感激 to Mavis!!!
    Will invite you very soon to my new house - play and eat eat eat!!!

    回覆刪除
  2. 你結咗婚就即刻食啲pizza熱氣嘢,係咪之前忍咗好耐呢...
    [版主回覆12/29/2008 20:02:00]hahaa 係呀... 好陰公呀...  家下可以食番夠皮, 呵呵呵...

    回覆刪除
  3. 唔好意思因為之前太忙,宜家補祝你新婚快樂,幸福滿載!  仲有新年快樂!
    [版主回覆12/29/2008 20:06:00]哦, 唔緊要... 好多謝你既祝福...
    我都祝你新年快樂, 開開心心, 事事順利呀!!!

    回覆刪除
  4. 當晚的婚禮真的很完美,而且你老公真的很大方得體,相信你婚後一定會很幸福!好好享受新婚的甜蜜。
    [版主回覆01/05/2009 11:29:00]多謝你既欣賞... 果日真係好開心呀!!!!
    好開心有一個難忘而又enjoy既婚禮...

    回覆刪除
  5. 你係奇妙姻典影果張相好靚呀!
    [版主回覆01/06/2009 11:19:00]我都好鍾意呀, 多謝你!!!

    回覆刪除