2008年12月9日 星期二

哭了



距離大日子越黎越近, 但心情就好似無咁緊張, 只係好似有少少麻木左咁

上星期因為一件事, 令我竟然係待嫁既時候喊左出黎相信如果你係我, 被個識左十年既人誤會兼放飛機, 同我講我結婚果日唔會幫我影相啦, 唔知你會點呢???  

最近, 忙於 confirm seating plan, 因為要盡快回覆酒樓圍數, 為訂菜好好準備; 不過, D時候, 竟然令我睇到好多人既真面目 (相信我唔可以再當依D人係朋友)!

我既大婚日子, 如果係真心既朋友, 佢地會替我開心, 同我講祝賀既說話, 會問我有無野要幫手, 會同我講會早D, 會問我準備成點; 結左婚既朋友, 會俾我更多意見, 提我什麼要留意, 叫我唔好緊張而唔係搵其他唔知乜既原因去避你, 推你或者我唔可以叫失望, 因為原來由頭到尾你當佢地係朋友, 佢地就無當你係囉!

亨利仲話, 佢有D朋友無被邀請, 都主動搵佢祝賀佢, 仲話想黎飲聽到真係好開心!!!

今日輪到自己大婚, 深深感受到搞一個婚禮原來真的不易; 最後, 最想既都係想各方好友黎同自己祝福, 同自己分享喜悅, 就係咁簡單!



2 則留言:

  1. 放輕鬆d, 唔好咁執著. 朋友分好多類, 好多時, 好大部份朋友都只是玩得, 但有幾多個係幫到妳的人, 就真係唔係咁多, 尤其依家環境唔好, 所以....... 就算識左好耐都好, 真係唔好對朋友有太大冀望. 因為好朋友, 真係唔係好多個架乍!!
    [版主回覆12/10/2008 09:21:00]係... 你講得對... 今次令我學左好多野, 睇清楚好多人同埋事!
    或者我成日以為<你對人好, 人地會對番你好>; 但可惜, 依句野係錯既!
    算啦, 今次我完全無損失, 反而要多謝佢地!
    好朋友唔駛多, 真心知心就夠了!
     

    回覆刪除
  2. 都唔係錯, 只不過<你對人好, 人地會對番你好>依個係基本, 唔係全部啫, 妳對人好, 人地唔一定幫妳, 妳對人唔好, 人地一定唔幫妳, 所以唔好太執著就好了.
    [版主回覆12/11/2008 11:36:00]多謝你卡洛士!!!
    你真係講得好好, 講得好岩!
    我會好好記住架!!

    回覆刪除