2009年3月12日 星期四

回味大日子 - 進場篇



完成左感動到喊既註冊之後, 我地就去酒樓啦...

兄弟姊妹各自分工未停過手, 真係無言感激...

跟住, 我就換左條勁閃既紫色晚裝同來賓影相啦...


       


    *  Jay, 我同亨利再次多謝你為我地設計左個AK logo同埋註冊邀請卡呀!!!




       


   *  多謝 Andy Sir 同 Samantha 為我地既婚宴做主持! 要俾十個叻你地!!!



       


   *   進場啦!!!!!!!!!!!!!!! 心情緊張又超興奮... (好似明星咁呀!!!)



       


       


   *   依 part 我又忍唔住講到喊呀......... 



       




好想快D有個video睇, 因為我真係唔記得左亨利果晚講左D乜呀???!!!

Anyways, 我知道亨利好叻; 因為之後有好多朋友都讚佢!!!







1 則留言:

  1. 冇參加呢個婚讌 , 真係可惜 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆03/14/2009 22:03:00]Honestly, 我都覺得係...hahaaaa.....
    不過, 好彩睇番D靚相都可以感受到八九成... hehehee  

    回覆刪除