2009年3月31日 星期二

Physical 做 Gym & Facial

 


最近同同事傾開, 原來Physical做緊promotion, 只要用HK$500就可以入會做gym玩半年…  , 好吸引呀!!!


諗左一日, 就決定搵同事介紹入會, 我就可以享用依個優惠啦


開始左張卡兩個星期, 去過兩次…  可能因為我去果間超多人, 最大問題係個場太細 (相信應該係最細既一個), 仲要係男女用既場, 真係已經唔係好想再去…   我已經一放工就飛去, 但都滿晒人(@6pm)根本玩唔到自己鍾意甚至適合既器械…   唯有求其見邊樣無人用就跑去用, , 真係無乜mood


我諗家下要用星期六/日去D大場玩先得; 如果唔係, 五百蚊就反而蝕番俾佢啦


此外, 拱大個女, 第一次買左個做facialpackage…  hahaa…  其實我結婚之前都無做facial, 平時都係用下我的美麗日記mask / Origin Drink Up / Bioderma 既去角質磨沙拱囉


不過最近先深深感受到原來做facial 係拱舒服架hehehe…  希望做完會仲靚D!!!


 


       


       * 我做 gym 唔係要減肥架, 而係要打好個底黎增肥呀, hohohoooo...


 


 



2 則留言:

  1. Physical is always crowded at peak hours ga la.  That's why it's so affordable lor...  People even need to line up to shower!
    [版主回覆04/01/2009 20:56:00]Yes, you are right! It's always crowded and it's also the first time i had to queue up for the shower... CRAZY!

    回覆刪除
  2. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2009年4月3日 上午9:48

    而家好似玩既時間又唔同左噃! 之前聽朋友講係任何時段而家唔係噃
    [版主回覆04/04/2009 13:08:00]係呀! @3月20日前開卡就anytime都可以去架... 
    如果之後先開,peak hour 時段就唔可以入場架啦...

    回覆刪除