2009年3月6日 星期五

回味大日子 - 出門篇



計計下, 原來我同亨利結左婚兩個幾月啦

依家睇番D, 好似尋日剛剛發生完咁; 真係好回味, 好多回憶呀!!!

記得大日子前一晚上完頭十二點就上床訓, 但我細佬同佢女朋友仲幫我整緊第二日玩遊戲既野, 好夜先訓呀 (真係好感動)

唔知點解心情一D都唔緊張, 仲一覺訓到天光六點起身食早餐, Betty化妝師黎

到玩遊戲既時候, 我真係好想出去玩埋一份; 因為佢地笑得太開心啦

Anyways, 真係估唔到性格堅強既媽咪, 到奉茶時喊到講唔到野!!! 而一直超眼淺既阿爸反而果一刻就無喊出黎; 不過我估佢之後去左lee埋左喊, 因為佢對眼腫左呀!!! 

    


  * 訓醒勁精神...  化番個靚妝同set個靚頭先 @7:45am...



    


    


  *  衷心多謝依班靚靚又幫左我成日既好姊妹!!!



    


  * 仲有唔少得要萬分感謝依班超玩得同幫得手既好兄弟!!!



    


    


    


    


  * 兄弟(Andy Sir)都忍唔住喊嗎???



    


    








2 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2009年3月6日 上午8:15

    我見到都開心感動埋呀
    [版主回覆03/07/2009 22:53:00] 多謝你呀... 果日真係好開心, 好感動呀!!!

    回覆刪除
  2. 第一張相係咪玩果D "一梳梳到尾 " 呀 , 真係好緊張呀 ,   伴郎兄弟團 ~ 唔錯喎 ,  果D "愛的宣言" 邊個諗架 ? 通常都辣過當年英國既 "不平等條約" 架 .  真係好感人呀 .
    Bye Bye !
    [版主回覆03/08/2009 23:28:00]傻妹, 梗係唔係啦... 上頭係前一晚由我媽咪幫我做... 果張相係化妝師Betty黎架!
    愛的宣言係由我細佬女朋友搞掂架...heehehee...內容可以網上搵到架!  平唔平等我就唔理佢啦, 不過就真係幾搞笑... wahahahaa....

    回覆刪除