2009年3月24日 星期二

伊甸園 (Hall 1) 新註冊場地

 


前陣子同左我個未來弟婦去睇註冊既場地, 因為佢地會係黎緊既十二月結婚啦...


聽聞伊甸園@中環碼頭 Hall 1 有個靚場, 而剛巧佢地又做緊開放日; 所以我就陪 Elaine 去睇下啦...


原來比較靚D果個場, 就剛剛在柏麗灣碼頭既樓上... 入口地方既感覺就真係麻麻地... 不過入到去就裝修得幾靚... 好有酒店 feel... 跟住一直入就係個註冊場啦...


 


        


        


        


       


    *  入了正門, 有一張長 bar 枱... (未入窗簾前既區 - 係俾早左半小時到既新人&


        親友休息用既)


 


        


     * 入左窗簾布後, 就係來賓區 (即半小時註冊包用既場地)


 


       


    *  正式註冊既入口啦...


 


       

 * 粉紅色進場地毯


       


       


   *  大落地玻璃... 右面張枱就係用黎正式簽註用啦...


 


       

   


       


      


   *  個場既右面 (上同下的相片) 係用黎完禮後同家人朋友影相既位置...


      

 * 依邊靚D


      


 


總括黎講, 個場裡面係幾靚幾 grand, 起碼好過其他現有伊甸園既場...


不過, 唯一最大問題, 就係個背景大玻璃可能會有背光既問題; 雖然我地都問左現場一個顧問, 佢就話以專業攝影師既相機, 影出黎"應該"無問題喎.... (嘩, 真係有D危機)


Anyways, 希望到時個專業攝影師會handle到啦... (因為細佬同Elaine都confirm 左依個場啦!) 


 


 


3 則留言:

  1. 地方都唔錯喎 , 唔講真係唔知有個咁既地方 ,  Thanks !!
    背光問題真係要搵D "專業人士" 先至攪得佢掂 .
    Bye Bye !
    [版主回覆03/27/2009 10:28:00]內裡都幾靚架!!!
    無錯! 我都會幫佢地問多D! 希望到時影D相出黎會好靚啦...

    回覆刪除
  2. haha~~個場都真係唔錯呀~~好彩有妳陪我睇場o乍~ Kiss Kiss ^3^
    [版主回覆04/04/2009 23:47:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 我有朋友年尾結婚都book左呢度, 裡面環境睇落唔錯~
    [版主回覆04/04/2009 23:48:00]真係幾靚架!!!

    回覆刪除