2009年4月10日 星期五

和風沙律

 


首先祝大家有一個開開心心既復活節假期先!!! HAPPY EASTER!!!


以前細細個, 每年復活節媽咪都會買一套雞仔大朱古力蛋蛋連籃俾我同埋細佬... 尋日放工無意間俾我見到有間麵包舖有得賣喎... 嘩, 真係好開心呀!


不過我今次無買最大果隻, 只係買左最細既雞仔籃同一隻中蛋應下節!


 


      


 


 


今朝得閒, 所以整左一樣我都好耐無整既 --- 和風沙律(送俾亨利)呀!!!


今次買唔到靚既牛油果, 所以買左D綠色既豆苗代替...


材料仲有蝦, 蛋, 丸, 蟹柳, 獅子狗卷!  將全部野煮好攤凍後切絲, 再放入雪櫃雪下...


 


       


 


       


到想食既時候就加埋依支唔少得既和風沙律醬(buy @ Sogo)... 嘩, 正到呀!!!


 


 


5 則留言:

  1. 謝謝你的分享,主祝福你。
    [版主回覆04/10/2009 22:17:00] 

    回覆刪除
  2. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2009年4月10日 上午9:55

    (Empty)
    [版主回覆04/14/2009 22:19:00]Wooo.... 好靚呀!!! 多謝你呀!!!

    回覆刪除
  3. 和風沙律 ? 真係未試過喎 .
    復活節快樂 .
    Bye Bye !
    [版主回覆04/14/2009 22:19:00]Yeah! Happy Easter!!!  

    回覆刪除
  4. 你好!請問你d雞仔係邊度買架?
    THX A LOT
    [版主回覆03/18/2012 12:12:21]你好呀~ 嘩, 都好耐以前lu.... 在麵包店買架~ 美孚的"多多" 麵包店~ ^^

    回覆刪除