2009年11月4日 星期三

全視線眼鏡

 


從前我係一個有八百度近視既四眼(盲)妹...


好幾年前拎起心肝去做激光矯視, 變成零度近視...  超開心可以唔洗再帶住個 (核突) 眼鏡出街~!


不過近來發現出左全視線鏡片, 主要功能係防 UVA, UVA 會直接導致皮膚癌, 仲係白內障既主要成因架!


而帶全視線鏡片係室內既時候, 其實同普通鏡片冇乜分別, 只係一到有陽光既時候,就會變深色囉...


為左保護我既靚靚大眼睛, 我就走去配左副平光但加左全視線 function 既鏡片既眼鏡...  (無近視又要配番個眼鏡, 唔知算唔算多此一舉呢? haaa)


等我聽日帶佢出街"玩下"先...


 


       


 


 


 


6 則留言:

  1. 我都有一副呀!帶左好耐啦!佢既變色程度唔錯。
    不過如果唔係近視我寧願帶返普通太陽眼鏡,因為我每次出街都要曬住等佢變色好剌眼呀!
    而且搭緊巴士就算好曬,佢都唔會變得好勁架!
    [版主回覆11/06/2009 09:05:00]傻妹, 依家既 Transitions 已經進步好多, 如果真係有 UVA, 唔洗幾分鐘就變色架啦!
    仲有呀, 視光師話, 如果揸車既人又或者做乘客既我地, 因為車既玻璃其實已經隔左UVA, 所以如果我地帶住副 transitions 坐車, 要佢變色就唔會太明顯架啦!

    回覆刪除
  2. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2009年11月5日 凌晨3:10

    全視線鏡片好貴呀! 不過有時係室內都有鏡黑黑地既感覺,朋友話燈光下都有紫外線影響架
    [版主回覆11/06/2009 09:14:00]係呀! 真係唔平架, 但好值得!
    hahaha... 原來你真係唔知!? "鏡黑黑"只會外人見到架咋! 帶緊眼鏡果個人係唔知幾時變黑架! 即係話, 完全唔會影響帶眼鏡既人架, 感覺就好似帶緊普通眼鏡咁, 主要係要黎保護對眼, 防 UVA 嘛!

    回覆刪除
  3. 個款好正呢!
    [版主回覆11/11/2009 16:28:00]係呀! 我都好鍾意呀!!!

    回覆刪除
  4. 日一卜の日記
    [版主回覆11/11/2009 16:28:00](Empty)

    回覆刪除
  5. 激光矯視 ? 靠唔靠得住架 ?   有D驚 ~
    Bye Bye !
    [版主回覆11/11/2009 16:27:00]我覺得無問題呀! 對香港既眼科醫生好有信心!!! 唔洗驚呢!!

    回覆刪除
  6.  無近視都配平光全視線眼鏡,一點兒都不奇怪,我都係咁
    [版主回覆04/30/2010 11:14:00]hahaa... 係呀! 保護對眼仔最緊要呀!!!

    回覆刪除