2010年9月26日 星期日

3元活化淨白美肌療程

 


究竟乜野係3元活化呢? 尋日膽粗粗係毫無資料之下走左去試用 elitebeauty “3元活化淨白美肌療程” (價值HK$1,680一次).


依次試用, 去左銅鑼灣既總店, 雖然 elitebeauty @ 中環同尖沙咀都有分店, 但我之前對佢都無認識...


 


     


     


店子細細, 一入門口, 店長都好有禮貌歡迎, 仲問我想飲水定係花茶添...


 


       


       


       


 


我問佢可唔可以影相, 佢好 nice 話可以, 叫我隨便; 真好, 咁我可以放心影啦!


跟住簡單填左一份問題, 想知道我對自己皮膚最唔滿意係咩問題等...


唔洗一陣, 就帶左我入去, um… 原來裡面都有唔細既地方, 仲有一大排 lockers 俾客人用!


 


      


     


     


      


  *  好細心喎... 乜都有晒俾客人用...


 


     


  *  Good! 做完 facial 個頭髮亂晒都唔怕...


 


然後俾左一對拖鞋我著, 可以 causal D relax D, 坐一陣等美容師叫我...


房間細細但好乾淨, 又有圍巾俾我換, 可以舒舒服服做 facial… 果一刻真係好期待!


 


      


             


後生既美容師簡單講左 “3元活化淨白美肌療程即係一個 EDTA treatment; 而我地女仕成日化妝, D化學物就會殘留左係皮膚到唔走而依個有 EDTA 成份既療程, 就可以將係D化學物從皮膚帶走, 令我地既皮膚徹底淨化, 收細毛孔, 緊緻輪廓等......


 


      


   *  美容師幫我影的療程用產品...


 


      


 


第一步, 美容師幫我用左 “Solution” 水潔面然後攞左塊鏡我睇下滿有光澤既面, hahaa… !


洗走左D污穢野之後, 第二步就用左 ph3 酸片只可搽上分半鐘, 為左去角質不過依個過程有少少難忍, 因為塊面感覺好痕同埋好吉!


不過好彩第三步就係敷有蘆薈成份既凍膜, woo, 超舒服喔!


最後, 就係用 collagen gel, 加上美容師既手勢, 不斷向面上拉, 收緊眼紋虎紋, 緊緻輪廓, 所以依個部驟唔可以笑同講野住, 咁我可以訓番一陣啦...


最後抹走個gel, 搽番面霜就完成啦...


坦白講, 面部真係即時睇到光澤, 有彈性, 仲柔軟左好多! 不過如果係清潔部分加埋蒸面或者去黑頭仔就 perfect , 因為我發覺鼻上仲有黑頭仔去唔乾淨喔!


 


     


  *  除左仲有少少黑頭既鼻之外, 其他面, 額, 下爬都好緊緻同埋白滑!


 


總括黎講依次既美容試用係好愉快, 走既時候店長仲多謝我黎試用, 仲完全無 sale 我要 join 任何療程, 真係好難得! 值得一讚!!!


 


             特別鳴謝 theZtyle.com X elitebeauty


 


 


1 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年10月11日 上午10:37

    好多時我有哩啲療程平些/唔使錢我都唔敢試。就係怕佢一路做一路 SELL 。
    [版主回覆10/12/2010 09:25:00]我都怕架... 不過見係website抽中試用, 佢應該唔會太hard sell, 因為怕我地係blog上狂講衰佢, 所以佢地都唔會...
    不過其他果D我就敢啦...

    回覆刪除