2010年9月13日 星期一

SASATINNIE 電眼娃娃超鬈曲睫毛液

 


相信每個貪靚既女仔屋企都會有好多支唔同 function 既睫毛液


而我都有好幾支, 不過全部都係鬈曲刷頭架


 


        


       *  我既珍藏唔同場合用唔同既睫毛液!


    


 


今次多謝 BL x 莎莎既邀請, 俾我可以試用好多姊妹都話正既 SASATINNIE 電眼娃娃超鬈曲睫毛液!


 


        


    *   就係佢啦 --- SASATINNIE 超鬈曲睫毛液


 


        


     *   Made in Italy


 


      


   *  用左立體梳型弧度刷頭設計 (我第一次用依種刷頭咋)


 


       


  *   喜歡每次拉開刷頭, 無痴住多餘的睫毛膏, 份量好平均


 


      


   1/  先用睫毛夾輕輕夾起眼睫毛


   2/  然後由下向上梳起, 梳型刷頭會細緻均勻地梳起每條睫毛


   3/  向上拉多幾下, 纖長捲翹既睫毛就更加明顯 


   4/  睫毛膏好快乾, 眨眼都唔會整污眼妝而變成熊貓眼, GOOD!


 


         


   *  我既新寵兒 – Sasatinnie Super Dolly Powerful curling Mascara


 


估唔到用左成日, 睫毛都可以 keep 住直一直同鬈曲!  今日開始, 我個化妝袋唔洗再帶睫毛夾出街啦!


不過, 唯一一樣要留意, 就係要用強勁DD既落妝油卸妝啦; 因為依隻睫毛液係防水架!


Anyways, 我都幾推介依支 Sasatinnie 睫毛液呀! 靚靚眼妝必備! 用過你就明啦!


 


 


 


3 則留言:

  1. 謝謝介紹呀!我都想買番枝玩下呢!我之前用開YSL,普通,可能我不太懂用吧!
    [版主回覆09/14/2010 22:06:00]唔洗客氣... 有好野梗係要同大家分享架啦...
    依支真係好OK架... 好直, 又可以keep到成日, 勁呀!

    回覆刪除
  2. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年9月14日 凌晨2:00

    我啲捷毛超短,冇得玩哩家野添!
    [版主回覆09/14/2010 22:08:00]短都無問題呢... 用睫毛液可以拉直睫毛, 睇落去對眼仔會大D添....

    回覆刪除
  3. 如果同MM比呢(左邊第2支)?邊隻好D, 我用開呢隻的。
    [版主回覆10/02/2010 12:17:00]MJ果支我都好鍾意, 因為比較深黑色D同捲D... 但就keep唔到成日, 仲會痴到下眼皮變左熊貓眼, no good!!
    Sasatinnie 因為防水, 所以無依個問題, 但就無MJ咁曲囉! hehehe...

    回覆刪除