2010年9月6日 星期一

愛上 Guerlain 殿級蜂皇嫩肌精華素

 


我細細個就知道, 蜜糖係有益既天然食品! 多吃可以強壯身體, 美容養顏, 預防疾病, 強化肝臟等...  而蜂皇漿更加可以加強人體免疫系統, 因為佢含有豐富既維他命!


從網上資料知道, 蜂皇漿含有氨基酸, 蛋白質, 營養素, 微量元素同埋維生素, 對皮膚特別有好處, 可以滋潤皮膚的結締組織, 促進細胞再生, 減少面上皺紋&斑點! 如果女士們成日食仲會容光煥發, 青春常駐, 皮膚細緻.  而且, 蜂皇漿中含有很多醋酸, 醋酸能促使副交感神經, 使女性肌膚更見光澤. 


好開心係 theZtyle.com x Guerlain 有獎問答活動中嬴左一套價值 HK$313 既嬌蘭全新嫩肌精華素體驗套裝! 憑收到既 SMS 去左朗豪專櫃, 個靚靚 BA 好好人, 慢慢同我介紹份禮物適當既試用步驟, 最後仲俾我試埋香水先走呀!


禮物一套4件包括:


1/ Abeille Royale (5ml)


2/ Super Aqua – Lotion (15ml)


3/ Super Aqua – Day (3ml)


4/ Super Aqua – Night (3ml)


 


     


  *  就係依支 Guerlain 殿級蜂皇嫩肌精華素啦...


 


     


  *  蜂皇嫩肌精華素試用裝 5ml


 


     


 *   除左主角蜂皇嫩肌精華素外, 仲有 lotion, day cream & night cream


 


岩岩先向91號推出既 Guerlain殿級蜂皇嫩肌精華素, 選取來自法國頂級蜂皇漿, 製成 Abeille Royale Youth Serum Firming Life & Wrinkle Correction (HK$990). 

依支殿級蜂皇嫩肌精華素運用蜂皇漿內的活性成分刺激細胞既更新同修復, 結合科學化既提取修護受損肌膚; 而豐潤既精華素更可減淡幼紋, 改善鬆弛度.


估唔到蜂皇漿除左可以食用之外, 仲可以用黎護膚架!!!


 


        


  *   體驗版樽仔設計高貴, 精華素可以按頂部泵出適當份量, 衛生又唔浪費, 我好鍾意呀!


 


        

  *  質地薄且creamy, 容易推開!  仲有好香既蜜糖味道, 搽上面好快吸收, 完全唔覺得黏笠, 仲覺得好滑添! GOOD!


 


      


  *   又話女人三十誇啦啦既???!!!  點解我已經有好幾條虎紋仔架, ~~~


 


      


  *  Super Aqua – Lotion, 名副其實的超水潤! 帶有清香既玫瑰花味, refresh !


 


      


   *  Day time試用左日霜 Super Aqua – Day, 質地少少厚身, 但亦容易推開, 而且好快吸引.


 


 


      


  *  Night time 就用晚霜 Super Aqua – Night, 質地同樣少少厚身, 但亦容易推開, 搽上面感覺好水潤; 到第二朝起身, 面部仍然好濕潤, 但又唔笠, 抵讚!


 


 


岩岩試用左一星期, 剛巧又遇上颱風獅子山既探訪, 係又熱又乾燥既天氣下, 依支Guerlain 嫩肌精華素簡直係皮膚既救星.  除左俾我塊面有足夠既滋潤外, 短短一星期已經有好明顯既緊緻, 皮膚仲好柔潤; 不過虎紋就只係淡左少少呀! (不過相信 keep 住用, 一定會無晒紋仔架!) 你地睇下~~~


 


       

 * 我的左邊面珠


       

* 我的右邊面珠


 


從前以為媽咪級先要用精華素, 但今日我終於知道唔係啦!!!


不過, 依支 Guerlain 殿級蜂皇嫩肌精華素價錢都唔平喔!  想繼續享受非凡緊緻修療既力量, 我諗我都要儲下$$先啦...



     
 

      


* 秋風起, 我地真係要好好為肌膚作好準備, 為免乾燥既紋仔表露人前, 儲緊錢買嫩肌精華素之時, 不忘整番杯 sweet sweet 蜜糖飲下先...


 


 


 


2 則留言:

  1. 最緊要保持著一顆年青嘅心!
    [版主回覆09/08/2010 17:25:00]hahaa.... 當然啦... 仲要笑多D! 計較少D! 個人就會好青春啦~~

    回覆刪除
  2. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年9月10日 上午10:12

    妳試好多新野噃,
    [版主回覆09/12/2010 19:38:00]hahaa... 係呀! 陸續有黎呀~~~  

    回覆刪除