2016年6月21日 星期二

值得encore的放題 ♥尚鮮日式燒肉漁市場♥


難得這天可以和亨利拍拖去,
一早訂定去試銅鑼灣總統戲院附近新開的尚鮮日式燒肉漁市場~
星期五公眾假期和前夕任食兩小時的燒肉海鮮放題,
也只不過是$298+10%,
平日一至四亦只是HK$268+10%,
好吸引!


一踏入餐廳便看到有居酒屋feel的吧枱坐位~
而另一邊就有不少卡位甚至大長枱也有~
空間感夠不似一般放題店枱貼枱般擠迫!
由於我地訂了黃昏六時開始,
所以店內的客人不算很多~


我地坐下不久仍未落order已先送上一盤雜綿烤肉和刺身船,
對於肚餓的客人來說這個簡直是貼心的安排加分!
而刺身更是款式多且新鮮~


更值得一讚是餐廳用平板電腦落單來代替紙張~
不單環保而且又可以清楚check番自己的order和數量~
以免重覆下單浪費食物!
而每款食物更附有圖片落單好方便!
食物的款式都算多,
有特選燒肉類/燒烤類/卷物/壽司/刺身/小食/炸物/冷盤等~
亦有加錢的選擇~
而罐裝汽水和紙包飲品更是任飲添!


任食的特選燒肉類中的牛舌一口牛牛小排三頭肌等全都新鮮嫩口~
沒有醃製更易食出鮮味!
我地更一口氣食了三轉才收手~


由於我地都鍾意食海鮮,
所以加錢另叫一個"二人前海鮮和牛盛合"~
有鮑魚有蠔有黑豚有帶子有虎蝦和澳洲和牛粒等貴價食材,
HK$198set真係好抵食!


海鮮全部都好新鮮肥美帶子更是鮮甜厚肉!
而只要讚好和分享"尚鮮日式燒肉漁市場"facebook專頁,
當晚更可任食尚鮮燒蠔



雖然多款食材都夠鮮美,
但不得不提原來將燒好的肉類再加點玫瑰海鹽或黑胡椒味道會更惹味~
而海鮮類就可以加泰式醬超有驚喜!


之後仲叫了珍寶虎蝦(HK$88/3),
大大隻食落鮮甜有口感很不錯!


至於炸物小食和壽司的選擇都有很多~
推介必食火灸海鹽左口魚邊壽司油香濃郁好好味!
還有榴槤炸彈香脆不膩榴槤迷必試!


無停口食足兩個鐘最後送上一人一杯movenpick雪糕~
簡直是雙重滿足!

以新開不久的放題店來說食物的款式和質素都有水準~
而且有不少回本item!
上菜速度亦好快~
店員大多都好有善實在少見!
也會主動換骨碟和調較火爐!
下個月有好友生日,
我已約定一班朋友來慶祝啦!
因為四人同行更會送一板海膽!

尚鮮日式燒肉漁市場@銅鑼灣謝斐道496號金利文廣場3
電話: 2117-4267/2117-4268

My Facebook Fanpage
卜卜有個皓一B
          
       
(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com

沒有留言:

張貼留言