2017年5月16日 星期二

高水準兼抵食的fusion午餐


時常在港島區出沒的我
難得有個住九龍的好友介紹
這天就一齊去左佐敦嘆了一個很不錯的午餐! 
餐廳就在尖沙咀柯士甸道香港童軍中心斜對面
都幾容易搵~









餐廳環境開揚
雖然樓底不算高
但一排梳化位置配以一大幅窗的天然光
還有不少水種植物, 感覺令人舒服
餐廳更以大透明玻璃木門設計分隔外面的露天餐枱
喜歡坐室外嘆美食和暢飲的朋友又多一個好地方!







我地order左兩個lunch set一齊share~ 
侍應都好細心問我地是否share並送上兩隻餐碟!





































這天的餐湯是甘荀忌廉湯
口感好滑而且好香甘荀味
飲完好想再添
配以相信是自家製餐包?! 
麵包好鬆較又新鮮, 好好味!



Set lunch除了有餐湯外
第二道菜有希臘沙律或挪威煙三文魚沙律
由於我地share, 所以都分別order了一款
估不到沙律的份量都頗多, 而且賣相吸引
尤其希臘沙律的材料好豐富
feta cheese, 紅黃椒, 青瓜, 紫洋蔥和橄欖
味道清新特別, 食完好開胃









至於挪威煙三文魚沙律也不錯
幾塊大大的新鮮煙三文魚
淨食頭兩道菜已值回票價! 加分!





等左一陣我點的"香草檸檬燒雞半隻"先送上
燒雞明顯是春雞size, 
但肉質外脆內嫩
加上充滿淡淡的香草檸檬香味
半隻兩人share食有點不夠喉!





而朋友揀的"香煎西冷扒配紅酒汁", 
廚師竟然預先為我地切件才上碟
實在太貼心
五成熟的鮮嫩西冷肉質剛好
淋身得來又帶點咬口, 好味!










































午餐不包餐飲, 我地另加每杯$28的咖啡(可選甜品)~ 
雖然味道一般, 仲好似有點貴
但在這舒服安靜的環境下嘆杯啡、傾下計才算完美的一餐!



































Chelsea Garden & Restaurant

地址: 佐敦柯士甸道7UQ Place 4




沒有留言:

張貼留言